Programul Primăriei Constanța în perioada minivacanței de 1 Decembrie
Programul Primăriei Constanța în perioada minivacanței de 1 Decembrie
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța informează cetățenii că în perioada 30 noiembrie 2022 - 02 decembrie 2022, activitatea instituţiei este suspendată. Programul de lucru va fi reluat în data de 5 decembrie 2022.
În această perioadă, excepție vor face Serviciul Stare Civilă și Serviciul Gestionare Cimitire care vor funcționa după următorul program:
SERVICIUL GESTIONARE CIMITIRE - programul în vederea eliberării adeverinței de înhumare:
MIERCURI 30.11.2022 - ÎNCHIS
JOI 01.12.2022 - 09:30 – 13:30
VINERI 02.12.2022 - 09:30 – 13:30
SÂMBĂTĂ 03.12.2022 - 09:30 – 13:30
DUMINICĂ 04.12.2022 - 10:30 – 12:30
SERVICIUL STARE CIVILĂ- programul în vederea eliberării certificatului de deces:
MIERCURI 30.11.2022 - ÎNCHIS
JOI 01.12.2022 - 09:00 – 13:00
VINERI 02.12.2022 - 09:00 – 13:00
SÂMBĂTĂ 03.12.2022 - 09:00 – 13:00
DUMINICĂ 04.12.2022 - 10:00 – 12:00
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News