Protecţia Consumatorilor primeşte 100 de reclamaţii pe zi
Protecţia Consumatorilor primeşte 100 de reclamaţii pe zi
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎmpotriva băncilor
Împotriva băncilor
sursa foto adevarul.ro
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) primeşte şi câte 100 de reclamaţii pe zi din partea consumatorilor împotriva băncilor, a declarat, luni, preşedintele instituţiei, Marius Dunca, potrivit căruia băncile ar trebui să vină cu soluţii concrete pentru a reduce povara debitorilor care au probleme la rambursarea creditelor. “Scopul nostru, ca instituţie, nu este să vă amendăm ci să găsim soluţii amiabile. Avem şansa şi cu Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor. Am şi câte 100 de reclamaţii pe zi în ceea ce vă priveşte (împotriva băncilor - n.r.). Sunt o comunitate foarte mare (clienţii nemulţumiţi - n.r.), vorbesc foarte mult pe reţelele de socializare, discută, au avocaţi, au şi argumente concrete. Uitaţi-vă câte procese are numai ANPC”, a subliniat Dunca, în cadrul unei conferinţe de specialitate. În opinia sa, băncile trebuie să recâştige încrederea consumatorilor, iar acest lucru nu se poate obţine decât “cu respect faţă de consumatori”, prin deschiderea faţă de aceştia, prin contracte clare, transparente şi pe înţelesul clientului.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News