PSA Peugeot-Citroen reduce gama de modele de la 45 la 26
PSA Peugeot-Citroen reduce gama de modele de la 45 la 26
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCel mai mare constructor auto francez, PSA Peugeot Citroen, a dezvăluit noul său plan strategic, intitulat "Back in the race", care prevede o repoziţionare a mărcilor sale, noi economii şi o consolidare pe plan internaţional, în speranţa revenirii pe profit, transmite AFP. Noul său director general, Carlos Tavares, fost director general adjunct la Renault, vorbeşte de o adevărată modificare de mentalitate. "Cultura profitului va fi punctul pe care ne vom concentra", a promis Tavares, pentru care "cash-ul este rege". Obiectivul lui Tavares este să ajungă la un flux de lichidităţi operaţional cel mai târziu în 2016, urmând ca între 2016 şi 2018 constructorul auto francez să ajungă la un flux de lichidităţi cumulat de două miliarde de euro. În 2013, PSA Peugeot-Citroen a înregistrat pierderi nete de 2,3 miliarde de euro, după ce în 2012 a înregistrat pierderi record de cinci miliarde de euro. Aceste pierderi au determinat PSA să ceară ajutorul partenerului chinez Dongfeng, care ar urma să preia o participaţie de 14% din acţiunile PSA, la fel ca şi statul francez. Pentru a reveni pe creştere, PSA se va baza pe mărcile existente, Peugeot şi Citroen, urmând să facă din gama DS a Citroen "o marcă premium aparte". Aceasta din urmă ar urma să realizeze în 2020 aproximativ 60% din vânzările sale în afara Europei, cu un accent special pe China. De asemenea, Peugeot va rămâne o marcă generalistă, dar în zona superioară, în timp ce Citroen va fi mai abordabilă. Repoziţionarea mărcilor va fi însoţită de o reorganizare a gamei de modele. Potrivit lui Carlos Tavares, numărul de modele va fi redus de la 45 în prezent la 38 în 2016 pentru a ajunge la 26 de modele până în 2020, iar vehiculele vor trebui să răspundă mai bine aşteptărilor clienţilor la nivel mondial, anunţă economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News