RADET, obligată să plătească DAUNE MORALE unui abonat!
RADET, obligată să plătească DAUNE MORALE unui abonat!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRegia, acuzată că a inventat un debit!
Regia, acuzată că a inventat un debit!
RADET Constanţa, obligată să plătească daune morale unui client, după ce a „inventat” o creanţă. La începutul anului curent, mai exact pe data de 11 martie, Marian Iancu din Constanţa a deschis o acţiune împotriva Regiei Autonome de Distribuţie a Energiei Termice, având ca obiect „acţiune în constatate”. Mai exact, clientul RADET a dorit să dovedească în instanţă faptul că aşa zisa creanţă din factura emisă de Regie, în luna ianuarie a anului 2013, este inexistentă. Magistraţii i-au dat câştig de cauză. Joi, 26 noiembrie a.c., Judecătoria Constanţa i-a admis cererea.
Pentru că aşa zisul debitor a solicitat daune morale, magistraţii i-au admis şi acest capăt de cerere, însă doar în parte. Aşa că, RADET trebuie să-i plătească reclamantului atât daune morale, cât şi avocatul. „Admite în parte cererea. Constată inexistenţa dreptului de creanţă rezultat din f.f. nr.0338051/31.01.2013 şi a accesoriilor aferente acestui debit. Obligă pârâta RADET Constanţa la plata către reclamant a sumei de 500 lei cu titlu de daune morale. Obligă pârâta RADET la plata către reclamant a sumei de 589,73 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reprezentând taxă judiciară de timbru- 89,73 lei şi onorariu de avocat- 500 lei“, se arată în decizia Judecătoriei.
Mirela Sorina PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News