RCS&RDS, în topul operatorilor reclamaţi
RCS&RDS, în topul operatorilor reclamaţi
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestServicii
Servicii
Compania RCS&RDS este operatorul de cablu TV şi internet împotriva căruia au fost depuse cele mai multe reclamaţii justificate la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului, a declarat, joi, preşedintele ANPC, Bogdan Cristian Nica, la o conferinţă de presă.
"Dintr-o statistică realizată am constatat cu amuzament că serviciile turistice nu prea erau băgate în tematicile controalelor, cele de telefonie nu prea, cele de cablu şi TV nu prea. RCS&RDS este numărul unu. Sunt reclamaţii cu miile, pe ţară. În ceea ce am procesat până acum, într-o lună, pentru RDS&RCS, acestea sunt justificate", a afirmat Bogdan Cristian Nica. În ceea ce priveşte controalele ANPC pe segmentul serviciilor bancare, oficialul instituţiei a precizat că 44 de procese au fost câştigate de autoritate definitiv şi 8 au fost pierdute, nu definitiv.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News