Reclamaţii la uşa magazinului Brick! Ce susţine un client
Reclamaţii la uşa magazinului Brick! Ce susţine un client
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestReprezentanţii societăţii explică!
Reprezentanţii societăţii explică!
Înființat în anul 2002, magazinul Brick din Constanța, deținut de moștenitorii decedatului Gheorghe Oancea, este un solid furnizor de materiale de construcții cu o tradiție indelungată. Deși reprezentanții companiei se laudă că „de-a lungul timpului am demonstrat fidelitatea noastra față de clienți”, după cum apare în descrierea societății pe site-ul propriu, unul dintre clienți, George M., reclamă exact contrariul. Constănțeanul a returnat un produs în valoare de peste 200 de lei, în urmă cu aproximativ o lună, și spune că nici până astăzi n-a primit banii înapoi, deși a făcut demersuri scrise în acest sens.
„Am achiziționat pe 13 septembrie 2018 mai multe produse, în valoare de 341,26 lei, printre care și o vopsea lavabila OSKAR, ultra interior ceramic în recipient de 8,5 kg, cu prețul de 221,6 lei, TVA inclus. Dându-mi seama când am ajuns la mașină că produsul nu-mi îndeplineste necesitățile, m-am întors în magazin și am returnat produsul pe aceeași data la ora 15.09 la biroul informatii, produsul fiind preluat de un angajat al magazinului.
Am reintrat în magazin și am luat produsul de care aveam nevoie, plus alte câteva produse conform bonului cu nr. CT0352082704 din aceeași data, ora 15.05. Pentru că noile produse achiziționate nu au depășit pretul de 221,6 al produsului returnat, mi s-a sugerat să accept primirea unei facturi în avans pentru diferență, lucru pe care l-am refuzat, solicitand returnarea sumei de 221,6lei, și am platit separat noile produse”, a explicat George, pentru Replica de Constanța.
Bărbatul este revoltat întrucât, deși a trimis o solicitare către reprezentanții Brick, cu privire la suma pe care trebuie să o primească, nici până astăzi nu a primit răspuns. „Mi s-a reținut fără drept suma de 186,22 lei + 35,3 lei TVA, în total 221,6 lei. Am creditat firma ce deține Brick Constanţa cu această sumă, lucru la fel ilegal și fără consimțământul meu.
Produsul returnat poate fi revândut și cred că asta e tot o ilegalitate, dacă nu mi s-au returnat banii plătiţi pe el. Un cetăţean european al unei țări europene care urmează să preia Preşedinția Consiliului European nu ar trebui tratat astfel”, a transmis George reprezentanților Brick.
Contactați pentru un punct de vedere, reprezentanții Brick explică situația: ”În contul acelui produs s-a dat o factură de avans care s-a stornat, aceea e factura de stornări. Cu acea factură trebuie să meargă la altă casă de stornări, ca să fie valabilă timp de un an, dacă nu vrea să cumpere marfă în aceeaşi zi. Dacă nu a făcut chestia asta, în ziua respectivă factura a expirat.
Asta înseamnă că banii nu se mai dau înapoi. Ar fi trebuit să vină la magazin. Prin intermediul mail-ului nu se poate rezolva. Cel mai bine ar trebui să vină la noi să discutăm și să vedem ce s-a întâmplat”, a declarat un angajat Brick, de la Biroul de Informații. ”Înseamnă că factura dată de la informații n-a dus-o la casa de stornări și a expirat. De la informații i s-au dat toate informațiile despre retur”, a conchis angajata.
Mirela Sorina PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News