REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
11.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Reclamaţii la uşa magazinului Brick! Ce susţine un client

Reclamaţii la uşa magazinului Brick! Ce susţine un client

Replica API 11 octombrie 2018 | 00:00 921

Reprezentanţii societăţii explică!

Reprezentanţii societăţii explică!

Înființat în anul 2002, magazinul Brick din Constanța, deținut de moștenitorii decedatului Gheorghe Oancea, este un solid furnizor de materiale de construcții cu o tradiție indelungată. Deși reprezentanții companiei se laudă că „de-a lungul timpului am demonstrat fidelitatea noastra față de clienți”, după cum apare în descrierea societății pe site-ul propriu, unul dintre clienți, George M., reclamă exact contrariul. Constănțeanul a returnat un produs în valoare de peste 200 de lei, în urmă cu aproximativ o lună, și spune că nici până astăzi n-a primit banii înapoi, deși a făcut demersuri scrise în acest sens.

„Am achiziționat pe 13 septembrie 2018 mai multe produse, în valoare de 341,26 lei, printre care și o vopsea lavabila OSKAR, ultra interior ceramic în recipient de 8,5 kg, cu prețul de 221,6 lei, TVA inclus. Dându-mi seama când am ajuns la mașină că produsul nu-mi îndeplineste necesitățile, m-am întors în magazin și am returnat produsul pe aceeași data la ora 15.09 la biroul informatii, produsul fiind preluat de un angajat al magazinului.

Am reintrat în magazin și am luat produsul de care aveam nevoie, plus alte câteva produse conform bonului cu nr. CT0352082704 din aceeași data, ora 15.05. Pentru că noile produse achiziționate nu au depășit pretul de 221,6 al produsului returnat, mi s-a sugerat să accept primirea unei facturi în avans pentru diferență, lucru pe care l-am refuzat, solicitand returnarea sumei de 221,6lei, și am platit separat noile produse”, a explicat George, pentru Replica de Constanța.

Bărbatul este revoltat întrucât, deși a trimis o solicitare către reprezentanții Brick, cu privire la suma pe care trebuie să o primească, nici până astăzi nu a primit răspuns. „Mi s-a reținut fără drept suma de 186,22 lei + 35,3 lei TVA, în total 221,6 lei. Am creditat firma ce deține Brick Constanţa cu această sumă, lucru la fel ilegal și fără consimțământul meu.

Produsul returnat poate fi revândut și cred că asta e tot o ilegalitate, dacă nu mi s-au returnat banii plătiţi pe el. Un cetăţean european al unei țări europene care urmează să preia Preşedinția Consiliului European nu ar trebui tratat astfel”, a transmis George reprezentanților Brick.

Contactați pentru un punct de vedere, reprezentanții Brick explică situația: ”În contul acelui produs s-a dat o factură de avans care s-a stornat, aceea e factura de stornări. Cu acea factură trebuie să meargă la altă casă de stornări, ca să fie valabilă timp de un an, dacă nu vrea să cumpere marfă în aceeaşi zi. Dacă nu a făcut chestia asta, în ziua respectivă factura a expirat.

Asta înseamnă că banii nu se mai dau înapoi. Ar fi trebuit să vină la magazin. Prin intermediul mail-ului nu se poate rezolva. Cel mai bine ar trebui să vină la noi să discutăm și să vedem ce s-a întâmplat”, a declarat un angajat Brick, de la Biroul de Informații. ”Înseamnă că factura dată de la informații n-a dus-o la casa de stornări și a expirat. De la informații i s-au dat toate informațiile despre retur”, a conchis angajata.

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Cand ajunge slugoiul Sef si curva Doamna, incepe deranjul.
2
0
magazin condus de tigani cu produse pentru pirande si bulibasi
2
0
Palavre....a cerut banii si nu s_au dat.... intrebar. Banii sunt la casier? ....raspuns corect este Da . La informatii se face stornarea iar banii se ridica de la casier. Ar fi culmea sa stea banii pe raion sau la informatii. Clientul.trebuia sa mearga la casa pt a ridica banii. Parerea mea e ca face ambitie degeaba
0
2
Pentru Oskar: Cu o asa gandire, nu ne vom mai civiliza niciodata si nici nu vom fi respectati.
3
1
Clieti pusi doar pe creat probleme altora sa arate ei cat de importanti pardon bolnavi cu capul sunt, din ce in ce mai multi. Unii sunt nascuti pe pamant doar sa faca rau altora ca sa se simta ei bine... auzi factuea in avans vroia specimenul, ca brikul trebuie sa joace pe melodiile la toti nemultumitii care poate sa se joace ca soarecele cu pisica in vopseaua returnata.
3
3
Conf. politicii de returnare afisata pe site-ul magazinului Brick are dreptul sa ceara banii inapoi "in numerar - pentru sumele platite in numerar, in magazin indiferent de suma"
8
0
Niste hoti.Inteleg ca au stabilit reguli proprii de decontare pe care clientul inselat trebuie sa le respecte sau il lasa farabani. Bine ca nu au stabilit si o deplasare in genunchi intre case. Sa dea banii clientului nu sa se imbogateasca cu banii omului
7
0
Am fost duminica trecuta la Brick, si in dreapta caselor de marcaj, pe un perete, scrie: Nu se dau banii inapoi pentru produsele returnate. Se schimba produsele returnate cu altele. Acum sa se ia in caulcul cat de legal este asta.
5
1
Vrajeli, daca angajatul magazinului isi facea treaba ii dadeau omului banii pe loc. Total dezinteres fata de client, toti asteapta sa bata gongul sa plece de la munca. Saptamina trecuta la prafoase am solicitat ajutorul unei dame de pe raion, in drum spre raft o intercepteaza alt client cu alta intrebare si ramine cu ala 5 minute sa il lamureasca apoi nu mai vine oaia, a uitat. Poftim interes !
5
1
Am patit acelasi lucru : am constatat ca produsul cumparat este ruginit si nu asa cum era expus in vitrina. Nu l-am ridicat si am cerut returnarea banilor. Am fost refuzat si obligat sa aleg un alt produs pentru banii respectivi. Foarte urat din partea lor. Voi ocoli acest magazin de acum inainte.
7
3
se acceseaza cu succes reclamatiile online catre ANPC.
5
2
Un prost mandru!
5
7
al dreaqului reclamagiu, i-a fost mai usor sa de-a fuga la ziar decat sa se duca la magazin sa rezolve problema.
6
19
A vrut el banii, desi el cu manuta lui a luat produsul gresit. Incapatanarea asta i-a blocat si suma pe care o putea folosi fara nicio problema.
10
14

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614