REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.4° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
12.4° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Riu Miramar din Bulgaria face de ras celebrul operator TUI

Riu Miramar din Bulgaria face de ras celebrul operator TUI

Replica API 3 martie 2011 | 00:00 138

Turisti despagubiti pentru cazarea dezastruoasa

Turisti despagubiti pentru cazarea dezastruoasa

O unitate de cazare din Bulgaria face de râs celebrul operator turistic TUI, recunoscut de altfel, pentru faptul că este atent în alegerea destinaţiilor şi unităţilor de cazare unde îşi trimit turiştii. Iată însă că TUI a dat greş în cazul unui grup de turişti englezi, care au reclamat condiţiile groaznice de cazare. Operatorul TUI UK este nevoit să plătească sute de mii de lire compensaţie pentru 138 de turişti care s-au simţit rău după ce au stat la un hotel din Bulgaria. Înţelegerea la care s-a ajuns după cinci ani de demersuri legale ale grupului de turişti este plata unor despăgubiri de 300.000 de lire sterline. TUI a recunoscut datoria cu doar două săptămâni înainte să înceapă procesul la Camera de Comerţ din Birmingham, potrivit novinite.com. Operatorul TUI a precizat, referitor la caz: "Thomson poate confirma că a ajuns la o înţelegere în patru cazuri reprezentate de o firmă de avocaţi obscură, înţelegere care se referă la Riu Miramar din Bulgaria". El a mai continuat: "O decontare pentru majoritatea cazurilor a fost deja demarată acum câteva luni", afirmând în continuare că "sănătatea şi bunăstarea clienţilor noştri este de o importanţă capitală pentru Thomson. Suntem preocupaţi să ştim totul despre eventualele îmbolnăviri sau neplăceri de pe toate proprietăţile noastre şi putem confirma că nu mai operăm cu Riu Miramar. Un număr de reclamaţii referitoare la subiect constituie, în prezent, obiectul procedurilor legale şi este neadecvat să comentăm în continuare în această perioadă şi să influenţăm decizia justiţiei". "Oaspeţii de la hotelul de patru stele Riu Miramar din Obzor, Bulgaria, au povestit că au fost nevoiţi să treacă prin noroaie şi mizerie pentru a ajunge la recepţie, igiena produselor alimentare servite lasă mult de dorit şi chiar s-au raportat prezenţa broaştelor în unitatea hotelieră", mai afirmă oficialul, potrivit novinite.com. "Unii dintre turişti, inclusiv copii, spun că s-au îmbolnăvit", a mai spus în încheiere purtătorul de cuvânt al TUI UK.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108