România, locul doi în rândul ţărilor emiţătoare de turişti în Bulgaria
România, locul doi în rândul ţărilor emiţătoare de turişti în Bulgaria
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRomânia ocupă locul doi în rândul ţărilor emiţătoare de turişti pe litoralul bulgăresc, după Germania, dar înaintea Rusiei. Pentru Rusia, rezervările au stagnat, în special în perioada de early booking. Turiştii ruşi s-au concentrat pe hoteluri ieftine, de 2, 3 sau 4 stele, care nu se numără printre preferinţele românilor. Datorită introducerii litoralului bulgăresc în oferta a doi mari touroperatori ruşi Coral Travel şi Pegas Touristik, aşteptările de la începutul anului indicau o creştere mult mai mare faţă de anul precedent, de 40-50%, însă starea economică a Rusiei declanşată de situaţia geopolitică din regiune şi ulterior de devalorizarea rublei a ponderat evoluţia, se arată într-un comunicat al agenţiei de turism Travel Planner. În 2013, litoralul bulgăresc a primit circa 340.000 de turişti români şi 225.000 de turişti din Rusia. "Deşi a fost un an provocator şi dificil pentru litoralul bulgăresc, românii profită în continuare de ofertele speciale oferite de hotelierii din ţara vecină. Subliniez că majoritatea covârşitoare a turiştilor români aleg hotelurile cu servicii all inclusive. Destinaţia Bulgaria a scăzut uşor faţă de anul precedent, iar unul dintre motive ar fi că anumite categorii de români nu mai aleg servicii all inclusive, dar care sunt în continuare în topul preferinţelor familiilor cu copii. La ora actuală, pentru Bulgaria, un român plăteşte în medie, pentru un sejur, 300 de euro", a precizat Sebastian Constantinescu, director general al agenţiei Travel Planner, citat de agerpres.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News