Românii au cheltuit cel mai mult pentru haine, cărți și produse IT&C, în primul semestru
Românii au cheltuit cel mai mult pentru haine, cărți și produse IT&C, în primul semestru
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSegmentul fashion, cel destinat cărților și materialelor didactice, alături de produsele IT&C au fost, în primele șase luni ale anului, cele mai industriile în care românii au cheltuit cei mai mulți bani prin e-Commerce, valoarea medie a coșului de cumpărături online fiind de 160 lei, relevă o analiză de specialitate, dată publicității marți. Potrivit sursei citate, în prima jumătate a anului 2015, cea mai mare achiziție online realizată de români prin intermediul platformei 2Parale s-a ridicat la aproximativ 33.000 lei, valoare aproape dublă față de perioada ianuarie - iunie 2014, când se consemnase o valoare de aproximativ 17.000 lei. Valoarea medie a coșului de cumpărături online s-a menținut constantă, comparativ cu prima jumătate a anului trecut, situându-se 160 de lei. “Românii cumpără online mai mult în prima parte a zilei: intervalul orar preferat pentru cumpărăturile online prin intermediul 2Parale este 7 AM-12 PM, urmat îndeaproape de 1 PM - 6 PM. În prima jumătate a anului 2015, vârful de cumpărături online a fost atins la ora 7 PM. În ceea ce privește zilele cele mai favorabile cumpărăturilor online în perioada ianuarie-iunie 2015, cele mai multe cumpărături au fost realizate în zilele de joi, urmate de miercuri și marți.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News