Romaris Taxi, City Taxi și General Taxi: ce spun clienții despre aceste firme
Romaris Taxi, City Taxi și General Taxi: ce spun clienții despre aceste firme
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCurg reproșurile. Voi ce părere aveți?
Curg reproșurile. Voi ce părere aveți?
Constănțenii, dar și turiștii, nu ezită să sancționeze fiecare gest greșit al taximetriștilor constănțeni. Cea mai criticată firmă de taxi pe propria pagină de Facebook este, în anul 2018, Romaris Taxi, urmată de City Taxi și General Taxi.
Romaris Taxi ia 50 de lei pentru o cursă de 30 de lei
Când vine vorba de Romaris, constănțenii sunt nemulțumiți de faptul că în mașină urcă alți clienți decât cei care au comandat o mașină, de tarifele practicate, de lipsa de amabilitate a celor din dispecerat, dar și de refuzul clienților cu biciclete. “Cea mai proastă firmă de taxi ever. Am comandat un taxi și am câștigat o excursie pe jos de la City Park Mall până la Casa de Cultură pe jos, la ora 3 dimineața. Taxiul cu indicativul 906 a luat alt client. Consider că am fost un client bun... nu voi mai colabora cu această firmă”, comentează un clinet.
Un altul scrie pe pagina de Facebook a celor de la Romaris, următoarele: “Evitați această firmă de taxi! Pentru o cursă Mamaia-Constanța, șoferul a cerut 50 de ron! Ulterior, am ales altă firmă de taxi cu care am parcurs de 2 ori aceeași cursă, cu 30 de ron/cursă. Înțeleg că doriți să profitați de evenimente gen Neversea ca să faceți ceva în plus, dar chiar așa fără nici o limită de bun simț... jalnic!”.
Un alt cilent îi critică pe cei de la Romaris în privința amabilității. “Dacă aș putea da 0 steluțe, ar fi perfect! Comand un taxi pentru un musafir, până a ieșit omul la poartă, au trecut 5 minute în loc de 2 cât a promis taxiul că face până la adresă. Am realizat că a plecat și am sunat la dispecerat ca să-l chem înapoi și... atât mi-a trebuit... NU VĂ PUTEȚI IMAGINA ÎN CE HAL MI-A VORBIT DISPECERA, cum a țipat la mine și m-a certat că domne "așa faceți toți, întarziați!" Și mi-a închis telefonul în nas! Chiar i-am vorbit frumos ăleia... și-mi pare tare rău pentru asta!”.
Acest client a primit pe Facebook și un răspuns din partea Romaris Taxi: “Ne cerem scuze pentru această situație neplacută! Șoferul a spus că a așteptat 7 minute și că de abia după aceea a plecat. Dispecera susține că s-a întrerupt convorbirea și că nicidecum nu v-a închis telefonul. Taximetriștii ai căror clienți nu vin la timp cer confirmarea comenzii, înainte de a pleca. Se pare că de această dată nu s-a întâmplat așa. Atât dispecera, cât și taximetristul în cauză, vor fi penalizați pentru nerespectarea regulamentului intern. Vă mulțumim pentru înțelegere!”.
“Am dorit o cursă de la gară până la Cazino! Mi-a cerut 70 de lei! Fiind pentru prima dată în Constanța! Când le-am zis să pună aparatul, a refuzat și a început să vorbească urât! Țipa de la dispecerat, vorbea în sictir!”, scrie un alt client.
„Aceeași recenzie negativă și pentru această firmă de taxi, care nu dorește să servească clienți cu biciclete. Încercare eșuată din păcate pentru mine pe data de 10.10.2018”, mai susține un client cu privire la Romaris Taxi.
City Taxi: “Nu am cum să te duc până acolo, doar fără ceas”
Cei de la City Taxi sunt criticați când vine vorba de legalitatea curselor. Aceștia evită să folosească ceasul pentru taxare. “Explicație - Nu am cum să te duc până acolo, doar fără ceas. Adică are, dar nu vrea. Pe o rută de 12 lei, îmi cere 30-40 de lei. Înțeleg că e normal să dai peste 2-3 șoferi de genul în toată firma, dar nu 8 doar într-o singură zi. Se comportă de parcă sunt maşinile lor, firma lor, etc”, scrie un client. “Dacă vrei să reclami profesionalismul lor, nu ai unde aşa că, nu e de mirare comportamentul lor”, susține un alt client, căruia cei de la City Taxi îi răspund pe pagina de Facebook, unde a și fost postat comentariul negativ, următoarele: “Bună ziuă! Vă rugăm să ne comunicați indicativele sau numerele mașinilor la care ați intalnit această abordare. Totodată, vă comunicăm că la numerele de telefon ale dispeceratului puteți înregistra non-stop, sugestii sau reclamații”.
“Păcat că nu aveți destule role pentru ceasurile șoferilor, au început să se plângă săracii de acest lucru. PS: sper ca înțelegeți sarcasmul din această postare/recenzie”, le mai spune un alt client celor de la City Taxi.
Nici cei de la City Taxi nu acceptă clienți cu bicicletă. “Niciun taximetrist nu și-a deranjat portbagajul pentru o bicicletă pe o cursă destul de lungă pe 10.10.2018. Menționez că nicio companie de taxi din Constanța nu serveste clienți cu biciclete. Jenant!”, susține un alt client pe pagina de Facebook a celor de la City Taxi.
La General Taxi, un șofer a dat un copil jos din mașină
La General Taxi sunt șoferi care își permit să coboare clienții din mașină, pentru că li s-a cerut să înregistreze cursa. La o asemenea solicitare firească, în anul 2018, un taximetrist a coborât din mașină un copil. Reclamația s-a lăsat cu o amenințare. “CT29ZEC!!!! Cam ce crezi că îți fac când te prind... jeg ordinar, nu știi copilul cui ai avut tupeul să-l dai jos din mașină vineri seara lângă cimitir, doar pentru că a îndrăznit să-ți ceară să pui ceasul. Doar dacă te muți din oraș nu te găsesc”.
Un alt șofer City Taxi a fost mustrat de un clinet fidel pentru că a plecat după 30 de secunde de la staționare. Mai mult, acesta s-a arătat nemulțumit și de comportamentul celor din dispecerat. “Folosesc această firmă de mai bine de 2 ani... sunt extrem de dezamagită să mi se vorbească "urât" la telefon, iar taximetristul, după 30 secunde să plece, deși sunt clientă fidelă și niciodată nu am fost un client rău! Să vă fie rușine!”, comentează un alt client.
Poziția Camerei Taximetriștilor din Constanța
Lică Neagu, președintele Camerei Taximetriștilor din Constanța a precizat că dintre cele reclamate în anul 2018 pe pagina de Facebook a firmelor de yaxi, cel mai grav lucru este cel privind neînregistrarea curselor. “Asta cu ceasurile să reclame la Poliție, să-i prindă și să-i amendeze. Amenda este 2.000 de lei. Să-l înregistreze în timpul cursei și să-i spună nu îți dau niciun ban că nu ai cuplat aparatul și dacă zice ceva, clinentul să sune la 112”, a explicat Lică Neagu. Pentru biciclete există taximetrul de marfă, susține Lică Neagu. “Pentru biciclete există taximentrul de marfă. Noi suntem obligați să luăm bagaje ușoare!”, a precizat Lică Neagu, președintele Camerei Taximetriștilor din Constanța. Cât privește lipsa de amabilitate a celor din dispecerat, Lică Neagu pune aceasta și pe seama clienților, care, potrivit președintelui Camerei Taximetriștilor din Constanța, au un limbaj necivilizat.
C.M.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News