REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Sabroso umblă cu OCAUA MICĂ la porţiile de tochitură!

Sabroso umblă cu OCAUA MICĂ la porţiile de tochitură!

Replica API 8 iulie 2017 | 00:00 627

Ce ruşine şi cât tupeu!

Ce ruşine şi cât tupeu!

Pizzeria Sabroso pare să se fi reorientat, descoperind probabil un nou mod de a-și crește veniturile. Din păcate, prin practici care contravin bunului simț, prin care clientul este păcălit. Tactica pare să fie un simplă, mai ales că fiind de bună credință, cei care comandă online consideră că furnizorul își respectă obligațiile. Greșit. Așa s-a întâmplat cel puțin astăzi, 7 iulie, când cei de la Sabroso au primit o comandă telefonică pentru o porție de tochitură cu mămăliguță, brânză și ou, o porție de penne primavera și o porție de rigatone al forno.

Dacă ultima porție a fost conformă cu descrierea de pe site, primele două nici măcar nu s-au apropiat. Mămăliguța era fără brânză și fără ou, iar pastele erau nefierte și aveau doar 250 grame, față de 480 de grame cât era menționat pe site. Normal, s-a apelat din nou dispeceratul pentru a se aduce la cunoștință situația. A urmat o promisiune că în cel mult 30 de minute comanda va fi schimbată. A fost însă nevoie de încă o oră și jumătate pentru a fi schimbată comanda, astfel că deși primul apel a fost efectuat la ora 11.31, prima porție de tochitură cu mămăliguță a fost schimbată de abia la ora 14.20.

Între timp s-a discutat din nou la dispecerat, unde o persoană care a fost recomandată ca fiind “șeful dispecerilor“ a precizat că Sabroso nu poate returna banii, pe motiv că el nu știe dacă nu cumva clientul a mâncat oul și brânza din tochitură și apoi solicită să îi fie schimbată !!! Aceeași reacție a fost și în privința porției de spaghete, lăsând să se înțeleagă că s-a mâncat din acea porție și apoi a cerut alta !

„De unde să știu eu că nu ați mâncat din porție și acum vreți alta ?“, a declarat nonșalant reprezentantul Sabroso, în condițiile în care i s-a spus încă de la început că s-a revenit cu telefon imediat după livrarea comenzii. Acesta nu a dorit ca toată această problemă să ajungă și la urechile unui superior, afirmând că nici unul nu este prezent la firmă. Chiar dacă a recunoscut că nu este normal ca o comandă să întârzie atât de mult (nr: aproximativ 3 ore de la primul telefon), iar un client nu trebuie să mănânce atunci când dorește Sabroso ci atunci când crede de cuviință, reprezentantul Sabroso nici măcar nu a considerat că trebuie să-și ceară scuze sau ca situația să fie remediată așa cum se cuvine.

Ulterior discuției, cei de la Sabroso au revenit cu un telefon, menționând că până la urmă ar fi returnat banii pentru cele două porții neconforme, dar nu o pot face pentru că cea de-a treia porție, menționată la început, a fost mâncată! Din nou s-a încercat să se discute cu un superior, însă s-a primit același răspuns: nu este nimeni disponibil!

Ulterior, după ce porţiile au fost returnate, cei de la Sabroso au revenit cu un telefon: au recunoscut că ele nu au fost începute, dar... au spus că mâncarea poate fi doar înlocuită,. însă banii nu pot fi daţi înapoi, întrucât... bonul nu poate fi anulat! (???).

PRACTICI OBIȘNUITE ? Nu știm dacă Sabroso practică des astfel de lucruri, însă nu este exclus nici să se profite de faptul că marea majoritate a celor care comandă online nu își vor cântări sau compara ce este pe site cu ce au primit (nr: de data aceasta diferența a fost prea evidentă și de aceea s-a și cântărit). Și chiar dacă o fac, se gândesc probabil că oricum nu au prea multe șanse de reușită și lasă situația să decurgă de la sine. Urmare a situației create, a fost formulată și o sesizare la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului.

R.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
cand te-o frige si pe tine cu juma de portie apoi sa te acuze ca ai mancat si mai vrei moca sa vezi ce bine e. fa comanda in continuare de la ei si numai tepe sa iei sa ...iti treaca pofta de vorbit aiurea.
1
0
Ia puneti mana si preparati voi! Sau nu va pasioneaza bucataria? Pretentii aveti.
1
4
ai dreaq fomisti. hop la opc, poate mai capatati ceva portii moca. acum 3 ani veneam dintr-o excursie cu autocarul, iar niste nesimtiti d astia au inceput sa agite turistii, sa mergem toti sa facem reclamatie la firma de turism ca ne vor inapoia contravaloarea excursiei, desi totul fusese ok. le-am dat o flegma intre ochi. la fel si fomistii astia, rati-ai dreaq...
0
3
Cand esti atat de rupt in cur incat comanzi de la Saboroso, banuiesc ca nici pretentiile nu sunt prea inalte.
3
3
De ce nu vine Horia Constantinescu sa verifice Sabroso? Ce interese are? Aici de ce nu verifica Protectia Consumatorului? El inchide doar agentii economici mici la Sabroso se face ca nu vede. Horica unde esti tata?
3
1
sabroso cred ca mai corekt scabroso
4
0
Fratilor ... sabroso vreti ... asta aveti ...luati mult si ieftin... nu inteleg de ce mai comentati ...
4
0
Am facut comanda de pizza la ei, comunicandumi-se ca dureaza maxim 60 minute si a ajuns dupa 140 minute si 3 telefoane...lipsa de respect.
8
0
Nu as manca de la ei
12
1
oricum se stie ca patronul de la sabroso e un fost parlit de sofer si ca a fost ajutat sa aiba sabroso de mazare and co! se stie ca sub firma asta serioasa se ascunde un mafiot!
14
0
scarboso astia sunt niste kkti,prost e ala care apeleaza la ei
16
2
Pai tochitura cu paste?
6
4
Ba noua ne place la Sabroso ca da mult ieftin si bun de te lingi pe degete si o piza gratis!
0
17
cand veti veni si amenda saboso pentru conditii inumane de munca?domnule director becheanu, plesu cand v-ati trimis inspectorii in control sa i amendeze pentru lispa protectiei muncii si conditiilor inumane de munca, neplata unor sporuri la salariu;ce plateste in plus fata de minimul pe economie?ATI AMENDAT VREODATA PIZZARIA SABOROSO VOI INSPECTORII ITM?
20
0
Un mare Jeg de restaurant.
21
1
S-au terminat firmele de catering in Constanta ? Cine va pune sa faceti comanda ?
16
0
La un hot bucket de 20 aripioare picante am primit doar 18.. norocul lor a fost ca am luat la pachet, altminteri nu scapau de un show acolo. Pe 4 iulie la orele 17.00 casa 4. Rusine KFC! Respecta-ti clientii!!!
14
0
De cand da Scabroso bon de casa? De obicei dau un bon scos la imprimanta, nefiscal! Iar POSul pt plata cu cardul e mereu stricat! Te trimit sa scoti cash de la bancomat! La fel si la Taverna Sarbului! Pe astia nu-i mai cauta nici ANAFul, nici OPCul!
20
0
furtul se pedepseste art.penal
20
0
este un restaurant care lasa de dorit multa mizeria si mancarea este sub oricer critica ...fara gust su te fura la portii trebuie inchis
27
0
Foarte penala mancarea la Sabroso, zici ca mananci plastice. Otrava curata. Incercati pe cat posibil sa evitati aceasta cocina, ganditi-va la sanatatea voastra oameni buni. Problemele de sanatate in urma mancarii de la Sabroso nu va lovesc azi-maine, ci in timp.
33
0
Se simte foamea ... Astia furau mereu acum ti-ai dat tu seama ca ai ajuns la fundul sacului nu mai ai de unde fura si tenintereseaza corectitudinea ... Dc mergea hotia si la tine te durea in cur de 200g lipsa din portie dar cum cutitul a trecut de os acum si dc nu iti livreaza scobitori reclami fomistule
20
6

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218