Sabroso umblă cu OCAUA MICĂ la porţiile de tochitură!
Sabroso umblă cu OCAUA MICĂ la porţiile de tochitură!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCe ruşine şi cât tupeu!
Ce ruşine şi cât tupeu!
Pizzeria Sabroso pare să se fi reorientat, descoperind probabil un nou mod de a-și crește veniturile. Din păcate, prin practici care contravin bunului simț, prin care clientul este păcălit. Tactica pare să fie un simplă, mai ales că fiind de bună credință, cei care comandă online consideră că furnizorul își respectă obligațiile. Greșit. Așa s-a întâmplat cel puțin astăzi, 7 iulie, când cei de la Sabroso au primit o comandă telefonică pentru o porție de tochitură cu mămăliguță, brânză și ou, o porție de penne primavera și o porție de rigatone al forno.
Dacă ultima porție a fost conformă cu descrierea de pe site, primele două nici măcar nu s-au apropiat. Mămăliguța era fără brânză și fără ou, iar pastele erau nefierte și aveau doar 250 grame, față de 480 de grame cât era menționat pe site. Normal, s-a apelat din nou dispeceratul pentru a se aduce la cunoștință situația. A urmat o promisiune că în cel mult 30 de minute comanda va fi schimbată. A fost însă nevoie de încă o oră și jumătate pentru a fi schimbată comanda, astfel că deși primul apel a fost efectuat la ora 11.31, prima porție de tochitură cu mămăliguță a fost schimbată de abia la ora 14.20.
Între timp s-a discutat din nou la dispecerat, unde o persoană care a fost recomandată ca fiind “șeful dispecerilor“ a precizat că Sabroso nu poate returna banii, pe motiv că el nu știe dacă nu cumva clientul a mâncat oul și brânza din tochitură și apoi solicită să îi fie schimbată !!! Aceeași reacție a fost și în privința porției de spaghete, lăsând să se înțeleagă că s-a mâncat din acea porție și apoi a cerut alta !
„De unde să știu eu că nu ați mâncat din porție și acum vreți alta ?“, a declarat nonșalant reprezentantul Sabroso, în condițiile în care i s-a spus încă de la început că s-a revenit cu telefon imediat după livrarea comenzii. Acesta nu a dorit ca toată această problemă să ajungă și la urechile unui superior, afirmând că nici unul nu este prezent la firmă. Chiar dacă a recunoscut că nu este normal ca o comandă să întârzie atât de mult (nr: aproximativ 3 ore de la primul telefon), iar un client nu trebuie să mănânce atunci când dorește Sabroso ci atunci când crede de cuviință, reprezentantul Sabroso nici măcar nu a considerat că trebuie să-și ceară scuze sau ca situația să fie remediată așa cum se cuvine.
Ulterior discuției, cei de la Sabroso au revenit cu un telefon, menționând că până la urmă ar fi returnat banii pentru cele două porții neconforme, dar nu o pot face pentru că cea de-a treia porție, menționată la început, a fost mâncată! Din nou s-a încercat să se discute cu un superior, însă s-a primit același răspuns: nu este nimeni disponibil!
Ulterior, după ce porţiile au fost returnate, cei de la Sabroso au revenit cu un telefon: au recunoscut că ele nu au fost începute, dar... au spus că mâncarea poate fi doar înlocuită,. însă banii nu pot fi daţi înapoi, întrucât... bonul nu poate fi anulat! (???).
PRACTICI OBIȘNUITE ? Nu știm dacă Sabroso practică des astfel de lucruri, însă nu este exclus nici să se profite de faptul că marea majoritate a celor care comandă online nu își vor cântări sau compara ce este pe site cu ce au primit (nr: de data aceasta diferența a fost prea evidentă și de aceea s-a și cântărit). Și chiar dacă o fac, se gândesc probabil că oricum nu au prea multe șanse de reușită și lasă situația să decurgă de la sine. Urmare a situației create, a fost formulată și o sesizare la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului.
R.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News