REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.9° Constanța Mie., 24 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6709
11.9° Constanța Miercuri, 24 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6709
 

Scandal la Billa: clienţii care au cumpărat mâncare alterată au fost daţi afară din supermarket

Scandal la Billa: clienţii care au cumpărat mâncare alterată au fost daţi afară din supermarket

Replica API 8 decembrie 2012 | 00:00 271

Protecţia Consumatorilor, chemată vineri să verifice alimentele de la raft

Protecţia Consumatorilor, chemată vineri să verifice alimentele de la raft

Comercianţii sunt în stare de orice pentru a-şi vinde marfa. Până la urmă, ar putea să facă ce-i duce capul, însă să ţină cont de sănătatea consumatorilor. La fel ca şi alte supermarketuri care vând mâncare gătită de personalul propriu, magazinul Billa mai "calcă şi în străchini". Nu o singură dată, clienţii s-au plâns că au achiziţionat produse expirate sau alterate şi, deşi reprezentanţilor Billa li s-a adus la cunoştinţă acest lucru, nu au învăţat nimic. Vineri, inspectorii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa (pe scurt, OPC) au făcut o "vizită" magazinului, la solicitarea unor clienţi revoltaţi de faptul că vinetele preparate aveau un gust ciudat.

Atunci când eşti în timpul serviciului, iar stomacul îţi cere o mâncare preparată, şi nu gustări gen fast food, mergi la cel mai apropiat magazin sau supermarket care comercializează astfel de produse. Aşa au făcut două constănţence, vineri, când s-au deplasat la magazinul Billa şi au achiziţionat, fiecare, aproximativ 300 de grame de salată de vinete. Pentru că s-au mai confruntat în trecut, la acelaşi magazin, cu situaţii în care produsele erau alterate, clientele au gustat din produs. Vinetele din ambele casolete erau amare, astfel încât nimeni nu le-ar fi putut consuma. "Nu este prima dată când ni se întâmplă să cumpărăm ceva de aici şi să constatăm că nu poate fi comestibil. Asta a pus capac", a explicat E. B, una dintre clientele. Imediat, cele două cliente au contactat redacţia "Replica", dar şi inspectorii OPC, care s-au deplasat la faţa locului. Văzând presa, directorul magazinului, căruia i s-au cerut explicaţii, a devenit iritat. "De unde ştiţi voi că era amară, stricată?! Aţi mers cu ea la laborator?!", a întrebat, ironic, reprezentantul Billa, care nici măcar nu s-a deranjat să-şi folosească papilele gustative pentru a verifica acuzaţiile. Şefa magazinului a cerut atât clientelor nemulţumite, dar şi presei, să părăsească magazinul, nu de alta, dar... "deranjau" ceilalţi clienţi! "Vă rog să părăsiţi magazinul. Nu aveţi de ce să deranjaţi clienţii aflaţi în magazin", a spus directorul. La scurt timp, şi-a făcut apariţia şi echipa OPC. Cei doi inspectori au început imediat să ia la puricat toată marfa de la raionul preparatelor în bucătăria Billa. Cum era de aşteptat, salata de vinetele nu a mai fost amară (a fost timp suficient timp să o schimbe), dar, inspectorii au scos de la vânzare alt tip de salată - boeuf, ce prezenta acelaşi tip de caracteristici prezentate de cliente în cazul salatei de vinete. "Urmează să facem nişte analize, iar luni vă trimitem şi rezultatul inspecţiei", a spus Elena Rusu, inspector OPC.

Mirela PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218