REPLICA ONLINE CONSTANTA

27.4° Constanța Mar., 16 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6701
27.4° Constanța Marți, 16 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6701
 

Scandal la hotelul Diana din Eforie: 17 familii s-au trezit fără cazare din vina agenţiilor de turism

Scandal la hotelul Diana din Eforie: 17 familii s-au trezit fără cazare din vina agenţiilor de turism

Replica API 4 august 2015 | 23:22 305

Mutaţi la alte unităţi

Mutaţi la alte unităţi

Au fost la un pas să-şi strice concediul! Vorbim despre mai multe familii care au venit din ţară pentru a-şi petrece concediul pe litoralul românesc. Oamenii şi-au făcut rezervări pentru hotelul Diana, cu intrare pe data de 3 august a.c. Numai că, ajunşi la faţa locului, turiştii s-au trezit că nu au unde să stea. De precizat că agenţiile de turism care au vândut pachetele sunt din Gorj, Timişoara şi Bucureşti.

Mai multe familii care îşi făcuse rezervare din timp la Hotelul Diana din staţiunea Eforie Nord au constatat luni că nu au unde să se cazeze. Nemulţumiţi de situaţie, turiştii au făcut o reclamaţie la Protecţia Consumatorului. După nervi întinşi la maxim şi îngrijorarea că şi-ar putea petrece concediul în stradă, problema turiştilor s-a rezolvat, în cele din urmă, pe cale amiabilă. Cele 17 familii care au constatat că nu au cazare au fost mutate la alte hoteluri, atât în Eforie Nord, cât şi în Eforie Sud. Cei care au acceptat să meargă în Eforie Sud vor primi în plus două zile de cazare. Potrivit OPC, reprezentanţii unităţii de cazare nu sunt vinovaţi pentru încărcătură, ci agenţiile de turism care au făcut rezervările. „Au fost reclamaţii pentru overbooking (suprarezervare). Hotelul are două stele, iar oamenii au fost direcţionaţi spre alte hoteluri. În momentul acesta, turiştii nu mai au nici un fel de probleme. Au făcut descoperire pe camere. Mai multe agenţii de turism au vândut pachete, iar administratorul nu s-a asigurat că cei care vând nu vând mai mult decât trebuie. Au vândut peste capacitatea hotelului. Legea zice că, dacă se întâmplă lucrul acesta, trebuie ca turistului să i se ofere cazare, în condiţii similare. Condiţiile similare au fost de 2 stele, ei au fost cazaţi şi la 3, 4 sau 5 stele. Celor care au fost cazaţi în Eforie Sud, li s-au oferit două nopţi în plus de cazare“, a declarat, pentru „Replica”, Paul Anghel, director general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Acesta a mai precizat că s-au mai semnalat, în acest sezon estival, cazuri similare, însă „au fost rezolvate de fiecare dată, în urma intervenţiei noastre“, a conchis Anghel. O „încurcătură” similară cu cea descrisă mai-sus a fost înregistrată şi la Hotel Aida din Saturn.

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369