REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
8.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Scandalul dintre Consal Trade și CN APM, în atenția Ministerului Transporturilor

Scandalul dintre Consal Trade și CN APM, în atenția Ministerului Transporturilor

Replica API 19 martie 2019 | 15:08 640

Contractul firmei Consal Trade SRL, care a pus monopol pe serviciul de intervenție la incendii, poluare și salubrizare în Portul Constanța, a ajuns la final la sfârșitul lunii ianurie. Compania Națională Administrația Portului Constanța a demarat procedurile pentru un nou contract, cu altă firmă, publicând pe SEAP achiziția contractului pentru serviciul de intervenție. Consal Trade nu s-a resemnat deciziei conducerii de a renunța la serviciile societății, așa că a deschis acțiune în instanță, în speranța că judecătorii vor decide continuarea colaborării începută în anul 2004, dar a formulat plângere și către Ministerul Transporturilor, semnalând așa zisele abuzuri.

”De la începutul lunii februarie, actuala conducere a CN APM refuză în mod constant să ne lase să ne desfășurăm activitatea ce intră sub incidența contractuui de prestări servii din 30.01.2004, valabil până la 2024, punând în pericol Portul care este un obiectiv de o mare însemnătate pentrue conomia națională, dar și internațională, care nu poate fi lipsit de acoperirea riscului de incendiu. În data de 5 martie a.c. a avut loc un incendiu de vegetație considerabil, iar în 17 martie a avut loc un incendiu de mari proporții în Portul Constanța care a durat mai bine de 4 ore, unde chiar ISU Dobrogea ne-a cerut sprijinul, întrucât nu făcea față incendiului și nu cunoștea infrastructura portuară. Reprezentanții PSI și Situații de Urgență din cadrul CNAPM efectiv ne-au alungat de la incendiu. Pe 25 februarie am participat la procedura de achiziție publică organizată având ca obiect ”servicii de prevenire și stingere a incendiilor”, la care nu am primit niciiun răspuns, tergiversare ce pune în pericol Portul Constanța. La această licitație, principalul competitor a fost GSP SA, pentru care actuiaala conducere a companiei, presupunem că face lobby agresiv pentru a îndepărta Consal Trade cu orice preț de pe acest segment de activitate”, au transmis reprezentanții Cosal Trade. Aceștia mai spun că CNAPM le pune piedici și în ceea ce privește contractul de montaj baraj antipoluant pentru navele armatorilor români sau străini, încheiat tot la 30 ianuarie 2014, ”încercând să ne ia și această activitate”, mai spun reprezentanții Consal Trade.

M.P.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Mai lasati Consalul pe dreapta...a mancat destui bani de la stat
2
0
APC nu face servicii
2
1
Portul, obiectiv de mare insemnatate ? Hai, mai Bebe Chicheanu, chiar asta te framanta pe tine ? Cam s-a taiat conducta de supt banii statului. Eu zic sa te apuci iar de contrabanda cu tigari, ca tu si fratele tau sunteti specialisti !
3
0
externalizarea serviciciilor sau facut cu ajutorul sindicalistului de la sectia nave marian stefan ,acum pensionar.
4
0
ne pare rau dar sevicu baraje antipoluare nave si gunoaie ridicare nave cu autospeciale auto si chiar pompieriAU FOST AL STATULUI ROMAN PRIN CNAPMC , este super profitabil pentru cnapmc ,si chiar statul roman intrebatii pe cei de la cnapmc ,cati bani virau lunar catre consal trade !? aaa ,durerea este mare ca fosti directori de la cnampc port sunt actionari in consal trade si a-si trageau bani grei la sfarsit de an .
4
0

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614