REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.1° Constanța Joi, 18 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6703
13.1° Constanța Joi, 18 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6703
 

Sindicaliştii din Port cer demisia lui Ionescu, pe care îl acuză de „strategie în stare de ebrietate”

Sindicaliştii din Port cer demisia lui Ionescu, pe care îl acuză de „strategie în stare de ebrietate”

Replica API 10 martie 2016 | 00:06 233

Încă un protest!

Încă un protest!

Membrii Federaţiei Naţionale a Sindicatelor Portuare au protestat miercuri, 9 martie, în Portul Constanţa! Mircea Burlacu, liderul sindicatului, susţine că vor protesta până când actuala conducere a administraţiei portului va fi înlăturată. Membrii sindicatelor s-au adunat în faţa Gării Maritime Constanţa, înarmaţi cu fluiere, vuvuzele, indignare profundă adunată de-a lungul timpului şi pancarte inscripţionate cu mesaje precum „Corupţia ucide!”, „Trădători de neam şi ţară”, „Suntem aici. De ce nu ne întrebaţi de Master Plan?”, „Nu strategie în stare de ebrietate” şi „Mazăre a plecat. Ionescu de ce a rămas?”.

Protestatarii s-au declarat profund nemulţumiţi de felul în care a fost administrat Portul Constanţa în ultimii ani. „Protestăm până când actuala conducere administrativă şi executivă a Portului Constanţa va fi demisă. Nu mai există alte revendicări decât demiterea lor. Sunt şi incompetenţi şi n-au nici o legătură cu activităţile portuare”, a declarat, pentru „Replica”, Mircea Burlacu, preşedintele Federaţiei Naţionale a Sindicatelor Portuare. Membrii sindicatelor cer ca la conducerea portului să fie puşi oameni competenţi şi cu experienţă în domeniu, oameni special pregătiţi pentru a se ocupa de exploatarea portuară. „Există un minister care reprezintă statul român în relaţia de proprietate, înţelegând că infrasctructura portuară este proprietatea statului. Firesc şi normal este ca dumnealor să decidă şi să răspundă în ceea ce priveşte decizia. Noi le-am spus doar că trebuie să pună nişte oameni competenţi care să îndeplinească criteriile de experienţă profesională şi de pregătire, oameni deschişi, oameni cu experienţă în activitatea de exploatare portuară, că sunt oameni destui. E nevoie de oameni care să procedeze împreună cu organizaţiile patronilor la dezvoltarea economică a Portului Constanţa”, spune Burlacu. Unul din motivele concrete care i-a scos în stradă pe sindicalişti este Master Planul Portului Constanţa care, spun ei, este o anomalie. „Master Planul este o anomalie. Este un document care se bazează pe date false, trunchiate, care a fost construit cu uşile închise, fără nici un fel de consultare cu comunitatea portuară şi care prevede lucruri absolut de neconceput, şi de altfel irealizabile, care contravin principiilor de dezvoltate economică durabilă a Portului Constanţa. Esenţa Master Planului este transformarea Portului Constanţa din port comercial în port turistic. Ceea ce este imposibil şi conduce la desfiinţarea a peste 5 mii de locuri de muncă în Portul Constanţa”, a adăugat Mircea Burlacu.

Geanina DRĂGOI

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369