REPLICA ONLINE CONSTANTA

7.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
7.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Şoferiţa care era să moară, carbonizată la Eforie, doar ce îşi scosese maşina dintr-un service din Mangalia!

Şoferiţa care era să moară, carbonizată la Eforie, doar ce îşi scosese maşina dintr-un service din Mangalia!

Replica API 1 septembrie 2012 | 00:00 806

Directorul Dammar Autogrup se apără: "Este o coincidenţă nefericită"

Directorul Dammar Autogrup se apără: "Este o coincidenţă nefericită"

Şoferul al cărui autoturism a luat foc în mers, la intrare în Eforie Nord, este hotărât să dea în judecată un service auto din sudul litoralului! Maşina avariată grav fusese scoasă din service chiar în ziua în care s-a petrecut şi incidentul. În plus, păgubita, de profesie consilier juridic, susţine că reprezentantul service-ului nu răspunde la telefon şi nu-şi asumă responsabilitatea pentru ceea ce a făcut. Pe de cealaltă parte, Marian Mircea, directorul Dammar Autogrup, unde a fost reparată maşina, declară că este vorba despre o nefericită coincidenţă, iar un expert va lămuri situaţia.

Situaţie inedită la Constanţa. O şoferiţă din Bucureşti a fost la un pas de moarte, după ce autoturismul i-a luat foc în mers, în timp ce se deplasa către Eforie Nord, pe DN 39. O singură clipă, şi femeia, care este consilier juridic în Bucureşti, ar fi sfârşit tragic în flăcările ce au făcut scrum autoturismul, un Citroen C3. Din fericire, norocul i-a surâs, M.M. reuşind să iasă la timp pentru a se salva. Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre maşină, din care nu au mai rămas decât numerele de înmatriculare. Potrivit victimei, autovehiculul doar ce fusese scos din service, miercuri, 29 august. "Am fost la mare, în urmă cu aproape o săptămână şi ceva, moment în care mi s-a stricat maşina, mi s-a rupt cureaua de distribuţie în mers. Ca atare, am apelat la un service auto, Dammar Autogrup din Mangalia, unde mi s-a spus că durează câteva zile până mi se rezolvă problema. Atunci am hotărât să plec la Bucureşti, rămânând să mă întorc după ce maşina era reparată. După o săptămână am primit un telefon de la service şi am plecat cu microbuzul spre Mangalia, să-mi iau autoturismul. Din momentul în care am plecat din service, la 25 de kilometri parcurşi, maşina a luat foc în mers", a declarat, pentru "Replica", M.M., din Bucureşti. Şocul psihic suferit de femeie persistă şi în momentul de faţă, gândindu-se cu groază cum ar fi putut sfârşi carbonizată. Chiar dacă paguba materială se ridică la peste 4.000 de euro, victima se bucură că a scăpat cu viaţă. Problema nu va rămâne nerezolvată, în atenţia consilierului juridic fiind reprezentanţii service-ului auto, pe care îi consideră responsabili de tot ce s-a întâmplat. "Uşile se puteau bloca şi mă gândeam cu groază cum ard de vie. Flacăra m-a izbit în mers, ieşind de sub capotă, ceea ce denotă că nu a fost o problemă electrică, ci de la benzină, motor. O supapă nu a fost strânsă bine, ceva s-a întâmplat. Cei de la service au greşit, cred că acesta este motivul pentru care a luat foc maşina. Am mers doar 25 de kilometri, încet, tocmai să nu o forţez. Am întrebat înainte să plec dacă nu cumva rămân cu ea pe autostradă. Mi s-a garantat că totul este OK, iar eu am fost la un pas de moarte", ne spune femeia. Din cele declarate reiese faptul că nu contează atât de mult paguba materială, cât şocul psihic. De asemenea, nici reprezentanţii respectivului service nu s-ar fi implicat în cazul de faţă, directorul, Marian Mircea, fiind sunat de mai multe ori fără nici un folos. "L-am sunat imediat după aceea, mi-a spus că vine la Poliţie. Nu a venit. Apoi nu a mai răspuns la telefon. Încerc să dau de el şi nu îmi răspunde. Dacă greşeşti cu ceva, trebuie să-ţi asumi răspunderea. Am văzut cum se munceşte acolo, o maşină intră, alta iese, şi nu sunt decât 3 angajaţi. Am stat în prima zi până seara şi am văzut cum merg lucrurile. Este şi normal să greşească în ritmul acela. Dacă nu poţi face un lucru cu responsabilitate, lasă-te, apucă-te de croşetat", mai spune M.M. Poliţia continuă cercetările cu privire la circumstanţele în care s-a produs incidentul, urmând ca următorul pas să fie făcut în instanţă. "Nu am încotro, urmez paşii, voi ajunge, cel mai probabil, şi în instanţă. Dacă service-ul dădea dovadă de o bună colaborare, era altceva. În situaţia de faţă nu am ce face, nu pot lăsa lucrurile astfel. Lumea trebuie să ştie ce fel de service e şi să nu apeleze la serviciile lui", a conchis femeia

Reprezentantul Dammar Autogrup: "Cred că este o coincidenţă nefericită"

În ceea ce priveşte service-ul auto, acuzat de consilierul juridic că ar fi responsabil de tragedia produsă de la Eforie, directorul acestuia, Marian Mircea consideră că totul nu este decât o nefericită coincidenţă, explicând că focul pleacă mereu de la motor, indiferent de cauza producerii acestuia. "Este o coincidenţă nefericită. Focul porneşte tot timpul de la motor, chiar dacă pleacă de la o problemă electrică sau nu. Însă, potrivit lucrării pe care noi am efectuat-o, autoturismul nu avea de ce să ia foc. Nu spun că nu greşim, dar când o facem, ne asumăm răspunderea. În cazul de faţă, nu poate fi vorba de aşa ceva, noi nu avem legătură cu nefericitul eveniment", a declarat, pentru "Replica", Marian Mircea, directorul Dammar Autogrup din Mangalia. Cureaua de distribuţie s-a rupt în mers, care a provocat şi alte stricăciuni. Pentru a fi înlocuite piesele, ne spune Marian Mircea, a fost nevoie de mai multe zile, luni, 27 august, autoturismul fiind gata, însă abia miercuri a fost luat de către proprietară. "Am înţeles că prima dată s-a dus în Eforie, la un service. Nemulţumită de timpul pe care i l-au spus cu privire la reparaţii, a apelat la noi. I-am spus din start că dacă e doar cureaua, o rezolvăm în acea zi. Dacă nu, durează. Din nefericire, a fost şi altceva. A plecat la Bucureşti. Luni, maşina a fost gata. Am mai ţinut-o 24 de ore pentru teste şi miercuri a venit proprietara. Nu avea cum să ia foc de la ceea ce am făcut noi. Un expert va stabili acest lucru. Mai mult, nu este adevărat că nu i-am răspuns la telefon. Ultima convorbire a fost când se afla în microbuz şi am rugat-o să mă sune când ajunge acasă pentru a şti că e bine. Nu am fugit nicăieri, sunt aici, service-ul este pe poziţii", a mai spus Marian Mircea, care se declară deschis oricărei discuţii, inclusiv cu femeia, consilier juridic de profesie.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614