SPIT, exemplu de bună practică în administraţia publică din România
SPIT, exemplu de bună practică în administraţia publică din România
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMetodele de comunicare şi informare utilizate în cadrul Serviciului Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa au fost incluse în “Ghidul de bune practici privind utilizarea instrumentelor social media în administraţia publică”, elaborat în urma proiectului “Transparenţă şi calitate în administraţia publică prin social media”. Scopul proiectului a fost stimularea utilizării reţelelor sociale în vederea creşterii rolului societăţii civile în promovarea principiilor bunei guvernări şi ale participării cetăţenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local. Precizăm că studiul s-a realizat în urma finanţării prin granturile Spaţiul Economic European 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România şi a evaluat 20 de instituţii şi autorităţi publice din punct de vedere al relaţiei cu cetăţenii, calitatea serviciilor oferite şi comunicarea prin social media.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News