Starbucks trece pe ceaiuri
Starbucks trece pe ceaiuri
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDe ceva vreme Starbucks cochetează cu ideea de a servi ceaiuri, în condiţiile în care în unităţile din India se poate deja comanda această băutură. Însă, Starbucks vrea mai mult. Astfel, marele retailer american a anunţat că va achiziţiona Teavana Holdings, un lanţ de ceainării cu baza în Atlanta. Anunţul a făcut ca acţiunile companiei sus amintite să crească pe bursă cu 50%. Sugerează, oare, această achiziţie faptul că este ora ceaiului în lumea cafelei? Încă din 1999, Starbucks deţine brandul de ceaiuri Tazo, achiziţionat cu 8,1 milioane de dolari şi care a ajuns în prezent la venituri anuale de 1,4 miliarde de dolari, în condiţiile în care veniturile anuale ale lanţului de cafenele se ridică la 13,3 miliarde de dolari. Cu ceva timp în urmă, lanţul de ceainării Teavana a început expansiunea în afara Statelor Unite tocmai pentru a creşte brandul, iar în mai anul acesta a cumpărat retailerul Canadian Teaopia. Consumul de ceai pe cap de locuitor în Canada este mai mult decât dublu faţă de cel din SUA.
Sursă:Capital.ro
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News