STS a prezentat eCall: Sistemul apelează automat 112 în caz de accident
STS a prezentat eCall: Sistemul apelează automat 112 în caz de accident
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestServiciu
Serviciu
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) a prezentat vineri soluţia românească de integrare a serviciului eCall în platforma tehnică a Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112. Potrivit şefului Serviciului Apel Unic de Urgenţă 112 din cadrul STS, col. Dănuţ Popescu, avantajul major al acestui sistem este transmiterea automată şi imediată a apelului de urgenţă în cazul unui accident grav, maşina fiind cea care transmite apelul, şi nu ocupanţii maşinii. Mai mult decât atât, informaţiile care ajung la dispeceratul 112 conţin un set minim de date care ajută la localizarea accidentului şi informarea forţelor de intervenţie cu date suplimentare, privind tipul vehiculului, numărul de persoane din maşină, direcţia de mers etc, conform Agerpres.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News