REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.5° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
8.5° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Telekom Romania anunţă majorarea cu 2 lei a preţurilor la servicii, începând din 1 martie

Telekom Romania anunţă majorarea cu 2 lei a preţurilor la servicii, începând din 1 martie

Replica API 23 ianuarie 2020 | 17:04 271

Preţurile serviciilor de telecomunicaţii oferite de Telekom în România vor fi majorate, începând cu data de 1 martie, a anunţat compania, într-un comunicat transmis, scrie AGERPRES.

Astfel, pentru clienţii rezidenţiali, preţul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV şi voce) şi pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclusă), adică 0,42 de euro (TVA inclusă).

"În contextul creşterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicaţii, precum şi pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom România este nevoită să modifice condiţiile de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice şi să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicaţii din portofoliul său. Această modificare este influenţată şi de creşterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual (...) Toţi clienţii rezidenţiali vor fi informaţi cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât şi prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat. Această ajustare nu se aplică preţurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania", se arată în comunicatul operatorului telecom.

Sondajele realizate în rândul clienţilor companiei relevă faptul că 69% dintre utilizatorii Mobil Nelimitat ar recomanda cu mare încredere produsul prietenilor şi familiilor, iar 74% dintre cei care deţin serviciul Smart WiFi ar face acelaşi lucru.

Conform datelor oficiale, la sfârşitul celui de-al treilea trimestru din 2019, Telekom Romania înregistra 2,1 milioane de utilizatori ai serviciilor de voce fixă (inclusiv FMC), în scădere cu 0,9% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce baza totală de clienţi pe segmentul telefoniei mobile era de 4,2 milioane, cu 9% mai puţin raportat la perioada de referinţă.

În acelaşi timp, veniturile consolidate ale companiei au ajuns, în T2 din 2019, la 243,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă un avans de 7,4% faţă de perioada similară a anului anterior.

Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Daca tot e concurenta pe piata telecomunicatiilor, se vor indrepta clientii.spre servicii mai ieftine si mai calitative.Daca stai fara internet o saptamana si serviciul clienti e mereu ocupat, iar cand iti raspunde operatoarea te intreaba ce lumini sunt funtionale in modem, de zici ca esti angajat tu la Telekom, le spui urgent pa.Cand vor sa te prinda ca si client imediat se fac hartiile, cand vrei sa renunti din vina lor, stai asa ca mu se poate imediat, mai vin cu o oferta si daca nu te conving,mai platesti o luna abonamentul, te pune pe drumuri la Cta sa le duci echipamentele, nu la magazin
0
0
Moarte germaniei naziste!
2
0
Asa o fi economia de piata?Functioneaza concurenta intre companii?Cine sa verifice?
1
0

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614