Tone de fructe şi legume distribuite la Medgidia şi Roman
Tone de fructe şi legume distribuite la Medgidia şi Roman
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLuna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului "Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile", dezvoltat şi implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul "Mai mult gust, mai multă savoare".
Având ca obiectiv încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare şi până în prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din oraşele Roman şi Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gătit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe şi legume proaspete. În cele 24 de luni de implementare, toţi participanţii la proiect au preparat 33 de reţete împreună cu bucătari pricepuţi, care i-au învăţat secretele folosirii ingredientelor proaspete în meniul zilnic. Nutriţioniştii au oferit constant informaţii despre calităţile nutritive ale legumelor şi fructelor, beneficiile acestora asupra sănătăţii, precum şi modalităţi de a le integra în alimentaţia zilnică pentru a avea o dietă echilibrată.
"Impactul acestui proiect în rândul celor 1.500 de beneficiari - o mare familie - este impresionant. Dedicaţia cu care, timp de 2 ani, echipa noastră de consultanţi, cei 20 de parteneri locali, organizaţii non guvernamentale, autorităţi şi-au adus direct contribuţia, este remarcabilă. A fost o onoare pentru noi să dezvoltăm în România acest proiect generos susţinut de DG Sanco", a declarat Silvia Bucur, director general PRAIS Corporate Communications.
Partenerii proiectului din Medgidia sunt: Primăria Municipiului Medgidia, Asociaţia Voluntarilor Medgidia, Fundaţia Holt România, Crucea Roşie Medgidia, Clubul Pensionarilor, Fundaţia "Porţi Deschise", medicul de familie Zaicenco Dorina, coala Gimnazială "I.L.Caragiale", coala Gimnazială "M. Sadoveanu", coala Gimnazială "M. Dragomirescu".
Proiectul "Mai mult gust, mai multă savoare", este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco. Acesta a fost demarat în iulie 2012 în România, Bulgaria şi Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul şi implementarea acestuia în România.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News