REPLICA ONLINE CONSTANTA

6.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
6.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Trupa sud-coreeană BTS a lansat un nou album dedicat special fanilor în vremuri de pandemie

Trupa sud-coreeană BTS a lansat un nou album dedicat special fanilor în vremuri de pandemie

Replica API 21 noiembrie 2020 | 00:00 1248

Trupa sud-coreeană de muzică K-pop BTS a lansat vineri "BE (Deluxe edition)", un nou album prin care grupul de băieţi vrea să transmită un mesaj de încurajare fanilor, în contextul actualei pandemii de coronavirus, împărtăşindu-şi totodată temerile cu privire la viitor, relatează EFE, citată de Agerpres.

BTS

De la principalul single al albumului, "Life goes on" şi până la "Dis-ease" (un joc de cuvinte între boală şi indispoziţie), cele opt piese de pe "BE", şapte noi plus "Dynamite" (lansată în august), caută să transmită, cu o notă de optimism, sentimentele trupei.

Cu câteva zile înainte de "Map of the Soul: 7", albumul anterior lansat în februarie, cazurile de contagiere cu COVID-19 au început să crească vertiginos în Coreea de Sud, obligând trupa să-şi prezinte noul album într-o videoconferinţă şi să-şi anuleze până la urmă turneul mondial din cauza pandemiei.

Cu turneul anulat şi fără a putea concerta în faţa publicului, BTS a început să difuzeze în aprilie pe reţelele de socializare procesul creativ aflat în spatele noului album "Be", ceea ce i-a făcut pe băieţi să simtă mai aproape de fanii lor.

Lipsa angajamentelor publice i-a determinat pe membrii grupului să fie mai implicaţi în realizarea noului album. "Conceptul cheie, 'viaţa continuă', a apărut de fiecare dată când ne reuneam pentru a concepe albumul", a explicat Jimin, responsabil cu coordonarea părţii muzicale a "BE".

La rândul său, V (Kim Tae-hyung) a fost regizorul virtual al albumului, un rol cheie pentru o trupă care a atins faima mondială folosind o infinitate de platforme, în timp ce Jungkook, cel mai tânăr dintre componenţi, a regizat clipul piesei "Life goes on".

Videoclipul, care a atins deja pe Youtube 13 milioane de vizualizări, încearcă să prezinte o imagine mai "casnică" a băieţilor, care sunt văzuţi petrecând timpul în locuinţa pe care o împart în cartierul Hanam din Seúl, sau în casa de la ţară, într-una din escapadele lor.

Cei şapte membri ai trupei, care au participat vineri la o videoconferinţă, au explicat că pandemia le-a permis să-şi treacă în revistă activitatea şi viaţa lor de până acum. Unul dintre cei şapte componenţi, Suga, nu a putut fi prezent deoarece se recuperează după o operaţie la umăr.

Big Hit Entertaintment, agenţia care îi reprezintă pe băieţi şi de ale cărei încasări BTS depinde în proporţie de 97 %, a fost listată recent la bursă ca parte a unui ambiţios plan de dezvoltare.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614