REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.1° Constanța Mar., 23 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6708
11.1° Constanța Marți, 23 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6708
 

Twitter pregăteşte abonamente fără publicitate, după ce a cumpărat Scroll

Twitter pregăteşte abonamente fără publicitate, după ce a cumpărat Scroll

Replica API 6 mai 2021 | 00:00 695

Twitter a achiziţionat Scroll, o aplicaţie de ştiri fără publicitate, pentru a-şi consolida opţiunea cu abonament, pe care reţeaua de socializare doreşte să o lanseze în viitorul apropiat, precum şi pentru a participa astfel la finanţarea jurnalismului, au anunţat reprezentanţii ei marţi, fără să precizeze însă valoarea tranzacţiei, relatează AFP, citată de Agerpres.

"Scroll a construit o modalitate de lectură a articolelor fără publicitate şi fără acele pop-up care poluează spaţiul online", a explicat Mike Park, vicepreşedintele Twitter, într-un comunicat online.

"În paralel, publicaţiile care colaborează cu Scroll pot să obţină mai multe venituri decât ar primi graţie spaţiilor publicitare tradiţionale. Este un internet mai bun pentru cititori şi pentru autori", a adăugat el.

Abonaţii pot să acceseze diverse site-uri de ştiri, precum The Atlantic şi USA Today, pentru a beneficia de o navigare online "fără reclame, nici cookie-uri sau link-uri intempestive", au precizat reprezentanţii aplicaţiei Scroll. Site-urile de ştiri primesc bani şi beneficiază în acelaşi timp de o creştere a traficului lor online.

În cadrul Twitter, acest serviciu va deveni elementul central al serviciului său pe bază de abonament, aflat în prezent în etapa de dezvoltare.

"În calitatea voastră de abonaţi la Twitter, imaginaţi-vă că veţi avea acces la opţiuni avansate pentru a citi cu uşurinţă articole din ziarul vostru favorit sau un newsletter, ştiind totodată că o parte din subscripţia voastră va merge către publicaţii şi autori", a detaliat Mike Park.

Scroll, un start-up american, a confirmat achiziţia şi le-a cerut scuze utilizatorilor săi pentru faptul că a adoptat formatul confidenţial, pe care îl consideră necesar pentru realizarea unor teste înainte de integrarea sa finală în platforma Twitter.

Twitter încearcă să găsească mijloace care să îi permită să obţină venituri fără să perturbe fluiditatea platformei sale de mesaje publicate în timp real.

Compania californiană a publicat rezultate financiare mai slabe decât cele sperate, săptămâna trecută. Numărul utilizatorilor zilnici denumiţi "monetizabili" (care au fost expuşi la cel puţin o reclamă într-o zi) s-a fixat la 199 de milioane în primul trimestru al acestui an, cu 1 milion mai puţin decât previziunile analiştilor.

Reţeaua de socializare Twitter nu reuşeşte deocamdată să se extindă dincolo de publicul său cheie, compus din celebrităţi, jurnalişti şi lideri politici, fiind totodată nevoită să investească mereu pentru a combate dezinformarea şi conţinuturile problematice, pentru a conserva corectitudinea dezbaterilor şi a schimburilor de idei politice.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218