REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.4° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
14.4° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Uite luna, uite farul, Matichescu - te ia valul!

Uite luna, uite farul, Matichescu - te ia valul!

Replica API 16 mai 2013 | 00:00 229

Vicepreşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism: "Imnul staţiunii Mamaia va atrage mai mulţi turişti"

Vicepreşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism: "Imnul staţiunii Mamaia va atrage mai mulţi turişti"

Imnul staţiunii Mamaia, cântat de Loredana Groza împreună cu Alex Velea, Cabron şi primarul Radu Mazăre a iscat în această perioadă o întreagă tevatură, mai ales după ce publicul a descoperit că "Viva Mamaia" este identică cu melodia unor croaţi, "Delirium Tremens". Până la urmă, obiectivul a fost îndeplinit, şi anume piesa a atras atenţia şi a creat controverse, ceea ce îşi doreşte orice artist în momentul în care lansează o melodie.

Vicepreşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Mirela Matichescu, este de părere că acest lucru constituie un avantaj pentru atragerea turiştilor în acest sezon estival. Curios este faptul că deşi ANT a emis un comunicat prin care a anunţat că nu a finanţat şi nu a fost implicată în acest proiect, Mirela Matichescu a declarat că instituţia susţine iniţiativa realizării acestui cântec. Ori aşa, ori aşa? "Din punctul meu de vedere, realizarea unui material de promovare pentru orice destinaţie turistică din România constituie un avantaj pentru agenţii economici din respectiva regiune şi implicit contribuie la creşterea numărului de turişti. Consider că prin elaborarea unui cântec pentru o anumită staţiune litorală, care este deja promovat pe posturile naţionale de radio şi tv, dar şi în mediul on-line, autorităţile locale vor atrage, în timpul acestui sezon estival, mai mulţi vizitatori. Aş vrea să reamintesc că, de-a lungul timpului, măsurile adoptate de primarul oraşului Constanţa, cum ar fi de exemplu controversatul proiect "Telegondola" sau la primul AquaPark din ţară, precum şi evenimentele organizate în plin sezon estival, au adus staţiunea Mamaia în topul destinaţiilor de pe litoralul Mării Negre. Iniţiativa realizării acestui cântec aparţine autorităţilor locale şi asociaţiilor de profil, care au şi finanţat proiectul. Autoritatea Naţională pentru Turism va susţine orice demers al autorităţilor locale, organizaţiilor de profil sau societatea civilă care vizează promovarea şi susţinerea turismului în orice regiune din ţară", a declarat, pentru "Replica", vicepreşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Mirela Matichescu. Publicul ţintă pe care-l vizează imnul staţiunii Mamaia, potrivit vicepreşedintelui ANT, este cel tânăr, motivând că artiştii care promovează acest cântec sunt preferaţii publicului, recunoscuţi în topurile româneşti de muzică. "Strategia naţională de turism vizează promovarea României ca destinaţie turistică atât pentru segmentul de vizitatori români, cât şi pentru piaţa externă. Pentru fiecare regiune, dar şi categorie de turism - ca de exemplu litoral, balnear, montan, agroturism, etc. - sunt elaborate măsuri pe termen mediu şi lung, iar promovarea acestora se face ţinând cont de specificul şi publicul ţintă. Imnul staţiunii Mamaia contribuie la eforturile noastre de a creşte vizibilitatea litoralului românesc. Consider că acest imn are ca target segmentul de tineret, iar artiştii care promovează acest cântec sunt unii dintre preferaţii publicului, fiind de altfel recunoscuţiîn topurile româneşti de muzică", a mai adăugat Mirela Matichescu.

"Personal, îmi place"

Mirela Matichescu a precizat că imnul staţiunii Mamaia îi place, fără a emite opinii legate de calitatea piesei însă. "Personal îmi place, dar nu pot să emit opinii legate de calitatea piesei şi las acest lucru la aprecierea criticilor muzicali. Din cunoştinţele mele, piesa "Viva Mamaia" este realizată de Loredana în colaborare cu Tonci Huljic, care este chiar compozitorul piesei "Delirium Tremens" şi unul dintre cei mai titraţi compozitori croaţi. Piesa a fost înregistrată de cei doi în studioul lui Goran Bregovic. Pot să îmi doresc ca acest cântec să transforme litoralul Mării Negre într-o destinaţie turistică la fel de vizitată ca şi litoralul croat, mai ales dacă ne raportăm la statisticile care plasează Croaţia pe locul 34 într-un clasament de 139 de ţări în privinţa atractivităţii turistice", a conchis Matichescu.

Sorin HULUBEI

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102