Uite telefonul, nu e telefonul! O firmă care comercializează telefoane online tărăgănează de două luni de zile reparația unui dispozitiv
Uite telefonul, nu e telefonul! O firmă care comercializează telefoane online tărăgănează de două luni de zile reparația unui dispozitiv
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestȚeapă dată de o firmă care comercializează telefoane online, fiind vorba despre grifonul.ro. Astfel, o firmă a decis să achiziționeze două telefoane Samsung Galaxy S21 Ultra 128 GB, unul prin intermediul grifonul.ro iar celălalt prin emag.ro. După doar câteva luni de funcționare, ambele telefoane au prezentat probleme la modul de filmare. Telefoanele, aflate în garanție, au fost trimise prin curier către vânzător, pentru a fi reparate. Dacă cel achiziționat prin emag.ro a fost reparat în doar o săptămână, cel cumpărat prin grifonul.ro încă nu a fost reparat, motivația fiind aceea că service-ul celor de la Samsung nu dorește înlocuirea plăcii de bază. Dar... surpriză, contactați de reporterii Replica, reprezentanții service-ului Samsung au declarat că la ei nu a ajuns telefonul defect. Luați la întrebări, reprezentanții grifonul.ro s-au încurcat în minciuni.
Peripețiile cu telefoanele au început pe 9 martie 2022 atunci când au fost achiziționate două telefoane Samsung S21 Ultra 128 B, unul prin grifonul.ro și celălalt prin emag.ro. Din cauza unor probleme la modul de filmare, ambele au fost trimise în service, pe 18 iulie 2022, fiind în garanție. Dacă cel cumpărat prin emag.ro a fost reparat cu promptitudine, cel cumpărat prin grifonul.ro, cu toate că au trecut 2 luni de când a fost trimis, încă nu a fost reparat. Reprezentanții grifonul.ro s-au încurcat în minciuni, întâi susținând că cei de la Samsung nu vor să repare telefonul, iar apoi că de fapt telefonul nu a fost dus la service-ul Samsung. Mai exact, un angajat al grifonul.ro, cunoscând pe cineva de la service s-a consultat cu acesta, declarație cusută cu ață albă, care nu poate fi dovedită în nici un fel. Deocamdată, reprezentanții grifonul.ro au promis ca pe 20 septembrie să trimită telefonul reparat.
”Conform legii, aveam obligația ca după 15 zile să aduc telefonul la conformitate. O să încerc să îl trimit mâine (20 septembrie). Nu știu dacă o să trimitem același telefon. Eu am fost la același service Samsung și le-am spus că vreau calibrare, contra cost. Ei mi-au spus că nu e nevoie de calibrare și că maxim o să dea o resoftare. Eu chiar cred că telefonul ar o problemă. Eu nu cred că ar rezolva resoftarea problema. Eu o să încerc să îi fac o probă, ca să văd dacă prezintă aceleași simptome. Daca nu se întâmplă nimic, o să îl trimitem așa. Noi îl trimitem și dacă are aceleași probleme, o să îl înlocuim.” a declarat inițial reprezentantul grifonul.ro pentru Replica de Constanța.
Telefonul de la grifonul.ro nu a ajuns niciodată în service-ul Samsung
Contactați de către reporterii Replica, reprezentanții Samsung au declarat că la ei nu ajuns telefonul achiziționat prin grifonul.ro. Sunat din nou, pentru a explica situația, reprezentantul grifonul.ro a recunoscut că telefonul nu a ajuns în service-ul Samsung:„ Un coleg de-al meu are o relație cu cineva de acolo. Nu a fost nimic oficial. Colegul meu a fost cu telefonul și cei de acolo au verificat, dar totul a fost neoficial.”.
În concluzie, uite telefonul, nu e telefonul, reprezentanții firmei se încurcă în minciuni, și telefonul tot nereparat a rămas.
Virgil STOIAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News