REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.4° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
14.4° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Un constănţean se „BATE” cu politica serviceurilor autorizate: „Mi-au dat flit spunându-mi că NU face obiectul garanţiei”

Un constănţean se „BATE” cu politica serviceurilor autorizate: „Mi-au dat flit spunându-mi că NU face obiectul garanţiei”

Replica API 10 august 2017 | 00:00 236

Vrea să depună plângere și la CJPC

Vrea să depună plângere și la CJPC

Un constănțean susține că se împiedică de un zid al indolenței, al birocrației, sfidării și al tupeului. "Zidul care face diferența dintre omul de rând, de partea căruia nici o lege nu e, și restul", spune el. Acesta a relatat că are un produs aflat în garanție, iar service-ul refuză să-l ajute, invocând o întrebuințare necorespunzătoare. "Pe baza a ce au ajuns la o asemenea constatare, ei știu. Mie nu au vrut să-mi comunice", a mai spus el. De partea celalaltă, reprezentanții societății au precizat că i-au comunicat tot ce trebuia. Constănțeanul a precizat că va merge și la OPC.

Un tânăr de la malul mării, Marius, a relatat, pentru cotidianul "Replica" de Constanța, că trece printr-o situație neplăcută, frustrantă. "Nu este vorba neaparat despre bani, ci despre faptul că te simți neputincios în fața unor astfel de evenimente. Stai și asculți ce ți se spune, ceri explicații, nu ți le dau și asta e. Nu se rezolvă. Și strângi din dinți în timp ce ei îți vorbesc în doi peri, pe un ton sfidător", este prima parte a mesajului bărbatului. Acesta a cumpărat o mașină de tuns marca BaByliss, în august 2016, de la Carrefour, având garanție 2 ani. "O folosesc doar pentru tuns barba la un anumit nivel (scurt), motiv pentru care acel grilaj al ei este esențial. În urmă cu o săptămână, în timp ce mă tundeam, în chiuvetă a căzut un dinte al grilajului. M-am uitat la grilaj, am atins ceilalți zimți cu degetul și au picat, ca și cum se măcinau. Am rămas... perplex. Am căutat actele, am găsit garanția și am urmat pașii: am trimis produsul însoțit de o relatare a celor petrecute, pe adresa service-ului autorizat: Restart Service SRL. Și am așteptat. Am primit feedback cum că durează săptămâni până la constatarea problemei etc.. Ce poate dura atât – le-am spus – că doar nu e ceva electric și nici mare filozofie. Și se pare că s-au grăbit, ce-i drept, dar mi-au spus că garanția nu acoperă ceea ce s-a întâmplat, că eu sunt de vină din cauza unei întrebuințări necorespunzătoare. Doamne ferește, că doar nu am tuns beton cu grilajul ăla, iar aparatul este impecabil, nu are nici o zgârietură. Se vede că este păstrat corespunzător, că nu e scăpat... Și am cerut și eu niște explicații. Cum au ajuns la concluzia asta, pe baza a ce expertiză. Că, să-mi fie cu iertare, dacă e să ne dăm așa cu părerea... mă duceam la piață și îi întrebam pe comercianții de acolo ce cred. Și mi-am permis să le sugerez o chestie: dacă zimții erau rupți prin forțare, ar fi rămas rădăcinile albe pe grilaj – mă gândesc. Dar ei nu și nu. Nu face obiectul garanției, iar reparația costă cât un produs nou, adică 300 de lei", a declarat constănțeanul. Apoi, după ce a încercat să mai vorbească o dată cu reprezentanții sercice-ului, aceștia au spus că nu au ce să facă. "Apoi am primit un mesaj prin care eram anunțat că am refuzat reparația și astfel ei trimit produsul înapoi. Dar eu nu am refuzat nimic, doar am încercat o rezolvare justă. În fine, s-au spălat pe mâini și mi-au dat flit. Au terminat cu încă un prost. De parcă acel grilaj nu era tot în costul aparatului. Și mă simt legat de mâini și de picioare, cu un produs aflat în garanție încă un an, pe care nu-l mai pot folosi. Am de gând să merg și la CJPC", a conchis Marius.

Ce spun reprezentanții Restart Service SRL

Reporterii cotidianului Replica de Constanța au încercat că afle ce au de spus și reprezentanții service-ului. "Da, cred că am discutat cu el mai devreme, sau o colegă de-a mea a discutat cu el. Clientului i-au fost transmise toate informațiile. Produsul a fost în service, a fost diagnosticat, reparația nu face obiectul garanției, este vorba despre o utilizare necorespunzătoare, este vorba de o verificare din punct de vedere tehnic și autorizat să facem lucrul acesta. Are pe mail toate detaliile, are pe fișa de constatare toate informațiile, mai departe el este liber să facă tot ce dorește. Cât despre mesajul cu refuzul reparației, este un mesaj automat, iar refuzul este al nostru, nu al lui. Așa procedăm când costurile sunt echivalentul unui produs nou: refuzăm să reparăm", au spus reprezentanții Restart Service SRL. Însă, mesajul primit de client arată așa: "Aţi refuzat costul reparației pentru Beard Nose Trimmer Ltd Edition 2016, produsul va fi expediat prin curier în cel mai scurt timp".

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Este destul de corect ce au spus cei de la service, ca si in cazul unui laptop cumparat nou, garantie pentru acumulator si incarcator este de 6 luni , chiar daca laptop-ul are 2 ani.
0
0
Nemernicul ,,constantean,, a stricat aparatul si s-a gandit ca ii va insela pe aia ca sa-i dea altul moca!
4
2
Ptr 07:46;08:11 sunteti amibe scurse din uterul mamelor voastre!
8
2
Daca ai intrat ca gasca pe site -uri duboiase ti-au bagat virusi in telefon.Telefonul virusat iti descarca bateria, degeaba o inlocuiesti.Te-au flituit repede la service ptr ca nu se ocupa cu devirusari.
0
0
In 2015 am cumparat un telefon Utoq 5000q.Dupa 2-3 saptamani bateria a ajuns sa se descarce dupa 2 ore!Service-ul pentru Utoq,in Romania,il face Restart srl.M-au mintit in fel si chip,numai ca nu au schimbat bateria.M-au plimbat de nenumarate ori la sediul lor pana am cedat nervos...si am ramas cu telefonul defect.Niste mizerabili!
2
0
ia incercat sa trimiteti vreodata ceva in service , la un produs cumparat de la ei ...orice produs am trimis , de la consola ps4 , la aspirator , la masina de spalat , TOT TIMPUL au dat vina pe mine , ca eu am jucat fotbal cu ele , NU VA LASATI PANA NU LE SPUNETI CA FACETI PLANGERE LA TOATE INSTITUTIILE STATULUI , ALTFEL NU O SA VA REPARE NIMIC GUNOAIELE ALEA DE OAMENI , O SA DEA VINA PE VOI AMENINTATI I CA O SA DEA CU SUBSEMNATUL PESTE TOT , SA VEDETI CUM O SA VA REPARE TOT
8
0
Avem drepturi pe care vanzatorul, oricare ar fi el, trebuie sa le respecte. De asemenea avem autoritati care ar trebui sa ne apere aceste drepturi! Chiar si pentru lucruri considerate minore. E vorba de principiu.
9
5
Cum adica produsul e vechi si cei de la service nu au piese de schimb? Si atunci de ce produsul e in garantie valabila? Ca fac ei magarii, nu? Si vand produse vechi si dau garantii la oha. Si tot clientul e de vina... Din cauza alora ca tine suntem sub nivelul marii, mai! Trezeste-te!
12
2
Cred ca mama ta isi taie venele cand constata ce prost a fatat!
8
6
Omul nu este cusurgiu, ar fi bine sa nu se lase, nu suntem cutia de gunoi a Europei, toate produsele de proasta calitate ajung in Romania, lasa ca romanii sunt prosti. Ei iata ca nu mai suntem chiar asa de prosti cum ne considera smecherii Europei. Avem nevoie de cat mai multi romani ca , Constanteanul nostru. Dai inainte, nu te lasa, pana la urma nu este vorba de bani cat de esenta problemei, adica dreptatea.
17
1
Legea iti confera drepturi pana la 8 ani de la achizitionare. Producatorul prin reprezentantii lor sunt obligati prin lege sa repare sau sa inlocuiasca produsul defect iar daca nu se mai fabrica platesti diferenta pentru unul nou. Oricum, cusurgiu sau nu, de ce tot noi trebui sa facem burta mare cuiva care .... Nu suntem sclavii nimanui, poate prosti, da.
18
0
Ce constantean cusurgiu! S-a gasit el sa rezolve problema calitatii!Ca orice plasticarie de vechime crapa!Dupa atatia ani in care electrotehnica a evoluat,nichipercea constantean are impresia ca el a cumparat ultimul model de masina de tuns?!El nu a realizat ca decat sa repari un produs mai bine cumperi altul nou ptr ca oamenii aia la service ar vrea sa repare produsul dar daca modelul e deja vechi ei nu mai au piese de schimb!
31
26

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102