Un năvodărean, scandalizat de comportamentul funcționarilor publici
Un năvodărean, scandalizat de comportamentul funcționarilor publici
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn năvodărean se arată indignat de modul în care cetățenii orașului sunt tratați de angajații Primăriei. Nu rar se întâmplă ca oamenii să fie tratați cu o atitudine multe prea familiară și nerespectuoasă de către funcționarii publici. „În slujba cetățeanului? Câți năvodăreni au intrat în primăria Năvodari și au simțit că angajații primăriei sau aleșii locali sunt în slujba lor? Fraților, o dată pentru totdeauna, trebuie să înțelegeți că cetățeanul este cel care plătește salariile angajaților sau indemnizațiile aleșilor, nu invers! Cetățeanul ar trebui să fie prioritatea voastră numărul 1. Dacă cetățeanul bate la ușa primăriei înseamnă că are o problemă pe care tu, ales local sau angajat al primăriei, n-ai rezolvat-o. Dacă o rezolvai, nu-ți bătea la ușă. În momentul în care cetățeanul ți-a bătut la ușă, îl poftești înăuntru, îi vorbești respectuos, nu-l tutuiești indiferent de vârstă sau profesie, îl asculți cu atenție, faci tot ce îți stă în putință să-i rezolvi problema și nu cumva să uiți că ai ajuns în primărie pentru că el a votat și mai ești încă acolo pentru că el, cetățeanul, îți plătește indemnizația sau salariul”, scrie Daniel Turcu pe o rețea de socializare.
Geanina DRĂGOI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News