Un nou capitol în istoria Artmark
Un nou capitol în istoria Artmark
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLuna martie a anului 2015 aduce o schimbare importantă în conducerea grupului Artmark, platformă privată de promovare culturală formată actualmente din 7 entități - dintre care cele mai cunoscute sunt casa de licitații Artmark, Centrul Cultural ArtSociety, Institutul Artmark de Management al Artei, casa de licitații online Lavacow, destinată marketării artei contemporane românești și est-europene și Artmark Historical Estate, specializată în recuperarea și promovarea monumentelor istorice. După aproape 6 ani de rezultate remarcabile în dezvoltarea pieței românești de artă și în consolidarea grupului Artmark (culminând cu premierea în 2012 de către Business Review drept “Antreprenorul român al anului 2012” sau cu includerea în 2014 de către Tefaf Art Market Report între cele mai semnificative case de artă din Europa), Manuela Plăpcianu se retrage din funcția de CEO și Președinte Artmark, pentru a se dedica antreprenoriatului social în domeniul educației. Totodată, Manuela Plăpcianu (Top Forbes 50 cele mai influente femei din România în 2015) rămâne alături de echipa Artmark ca acționar și membru al Consiliului Executiv Artmark. Funcția de CEO Artmark va fi preluată de Alexandru Bâldea, acționarul majoritar al grupului Artmark. Noul Președinte al grupului Artmark este, începând din 20 martie, Horia-Roman Patapievici, scriitor, filozof și manager cultural, fost Președinte al Institutului Cultural Român (2005-2012), Vicepreședinte (2008-2010) și Președinte (2010-2011) al EUNIC (European Union National Institutes for Culture).
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News