REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.4° Constanța Mar., 16 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6701
18.4° Constanța Marți, 16 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6701
 

Un preţ la raft, altul la casă. Scandal într-un supermarket din Năvodari

Un preţ la raft, altul la casă. Scandal într-un supermarket din Năvodari

Replica API 16 ianuarie 2017 | 00:00 417

Verificaţi bine ce cumpăraţi!

Verificaţi bine ce cumpăraţi!

La raft apare un preţ, iar la casă te poţi trezi cu altul, asta dacă nu eşti atent. Se întâmplă destul de des şi asta pentru că preţurile suferă modificări în sistem, dar la raft nu se schimbă în timp util. Aşadar, cumpărătorii se pot trezi cu surprize pe bonul fiscal. Asta a păţit şi o persoană din Năvodari, care a achiziţionat produse dintr-un supermarket, iar socoteala din magazin nu s-a potrivit cu cea de la casă.

Totul s-a întâmplat duminică, 15 ianuarie, în supermarketul Carrefour Market de pe strada Albinelor, numărul 9, din Năvodari. Tânărul a cumpărat roşii, care aveau preţul la ofetă de 5,99 de lei/kilogram, iar când a ajuns acasă a observat pe bon că preţul era, de fapt, de 6,99 de lei/kilogram. El a prezentat că preţul nu a fost modificat de către angajaţi. Bărbatul s-a întors cu bonul la magazin, iar prin urmare, diferenţa de bani i-a fost returnată de către casier, iar bonul i-a fost oprit pentru a dovedi refundarea banilor.

Contactaţi de către „Replica”, reprezentantul magazinului din Năvodari a explicat eroarea survenită şi ce pot face clienţii care au fost induşi în eroare de preţul de la raft. „Diferenţa de preţ apare atunci când în sistem este introdus noul preţ, ceea ce se întâmplă într-un timp, iar la raft nu se modifică preţul. Clienţii care achiziţionează un produs care are un preţ la raft, dar pe bon este altul, se poate întoarce în magazin cu bonul fiscal şi diferenţa de bani i se va da imediat”, a declarat reprezentantul Carrefour Market. După ce a prezentat situaţia pe un grup de pe o reţea de socializare, mai mulţi consumatori au prezentat situaţii asemănătoare cu cele ale bărbatului.

„Am păţit-o şi eu cu şunca presată... tot aşa, diferenţă de 1 leu. Nu e mare lucru 1 leu... dar un leu de la mine, unul de la altul şi se strâng!”, a declarat o altă clientă. O altă clientă a plătit pentru un alt produs! „Da, şi eu am păţit şi în loc de cartofi mi-a încasat mandarine, deci am luat cartofi cu preţ dublu”, a povestit femeia. Mulţi alţi năvodăreni au precizat că au fost victime ale acestei erori din magazin de mai multe ori.

Claudia CORBU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
si la peny se intimpa la fel
1
0

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369