Vodafone, Orange şi Telekom, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorilor
Vodafone, Orange şi Telekom, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCompaniile de telefonie mobilă active din România continuă să îi nemulţumească pe abonaţi. Nu puţini sunt cei care atunci când optează pentru un abonament sau un produs nou, tind să se concentreze asupra promoţiilor cât mai avantajoase şi nu pe conţinutul contractelor pe care ulterior le semnează. Acest lucru este valabil şi la Constanţa, unde oamenii nu ezită să apeleze la Protecţia Consumatorilor pentru remedierea problemelor cu care se confruntă. Fruntaşă în topul reclamaţiilor este Vodafone.
„La Vodafone sunt 85 de reclamaţii de la începutul anului. Ele se împart în două categorii. O parte, 35 de reclamaţii, se referă la contract, servicii, reziliere contract şi facturi. Diferenţa de 50, se referă la produse, la telefoane defecte, tablete, accesorii”, a precizat Lucian Lungoci, purtătorul de cuvânt al OPC Constanţa. Locul doi este ocupat de Orange.
În cazul lor, cei mai mulţi consumatori sunt nemulţumiţi de serviciile acestora. „La Orange, sunt 62 de reclamaţii înregistrate, din care 7 sunt referitoare la produse, iar restul de 55, la abonamente şi servicii”, a adăugat Lungoci. Locul 3 în clasament este „rezervat” Telekom-ului. „La Telekom sunt înregistrate 50 de reclamaţii strict pe serviciile de telefonie”, a menţionat purtătorul de cuvânt al OPC Constanţa.
Diana NEAŢĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News