Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost
Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLa preţ scăzut
La preţ scăzut
Grupul german Volkswagen intenţionează să copieze succesul Dacia, marca ieftină a Renault, şi să lanseze un brand auto cu preţ scăzut în al treilea trimestru din 2015, scrie revista germană Auto Bild. Volkswagen vrea să lanseze iniţial trei modele diferite, cu preţuri între 6.000 de euro şi 8.000 de euro. Pieţele cele mai importante pentru noul brand ieftin al Volkswagen ar fi China, India şi Rusia, dar maşinile ar urma să fie vândute şi în România, scrie Auto Bild într-un articol intitulat "Volkswagen atacă Dacia: Noul brand low-cost din Wolfsburg". Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, conform mediafax.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News