REPLICA ONLINE CONSTANTA

20° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
20° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Volkswagen nu renunţă la maşina de 6.000 de euro

Volkswagen nu renunţă la maşina de 6.000 de euro

Replica API 10 iulie 2013 | 00:00 196

Directorul de dezvoltare al grupului Volkswagen, Ulrich Hackenberg, încearcă să găsească soluţiile optime pentru a construi o maşină destinată familiilor cu un preţ cuprins între 6.000 de euro şi 8.000 de euro. În acelaşi timp, divizia sa se axează pe reducerea greutăţii maşinilor şi pe noutăţi tehnologice pentru a reduce emisiile viitoarelor vehicule.

Într-un interviu acordat publicaţiei germane Automobilwoche, şeful diviziei de dezvoltare a grupului Volkswagen a afirmat că nu este deloc departe momentul în care compania va putea comercializa maşini în toată puterea cuvântului cu preţuri mult mai mici decât cele actuale. E drept că oficialul a nominalizat China ca principală piaţă de desfacere pentru astfel de vehicule, ceea ce denotă o orientare către maşinile slab tehnologizate care pot avea succes doar pe pieţele emergente.

"În China vindem deja Santana şi Jetta cu preţuri de pornire de doar 8.000 de euro, deci Volkswagen poate construi maşini cu preţuri accesibile. Pentru noi asta înseamnă doar să coborâm un pas mai jos în domeniul preţurilor. Dar vrem să construim o maşină în toată puterea cuvântului care să poată asigura mobilitatea familiilor cu bugete de achiziţie cuprinse între 6.000 şi 8.000 de euro", a declarat Ulrich Hackenberg.

Pentru a atinge scopul propus, Volkswagen trebuie însă să găsească furnizori regionali în apropierea uzinelor şi să le impună o calitate "corespunzătoare". "Deci vrem să realizăm dezvoltarea, producţia şi apoi comercializarea la nivel local", a explicat oficialul german. Mai clar, pentru a putea vinde maşini cu preţuri reduse, grupul va căuta în anumite zone furnizori de componente mai ieftini decât cei actuali care să asigure o calitate corespunzătoare a pieselor şi va vinde maşinile rezultate tot în zonele unde astfel de vehicule au căutare.

De asemenea, graţie noii platforme MQB care va fi utilizată pentru tot mai multe modele ale grupului, viitoarele vehicule vor avea greutăţi mai reduse favorizând astfel un consum mai redus de carburant şi, implicit, emisii mai mici de CO2.

Sursa: capital

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367