Zepter incearca sa-si vanda oalele mintind clientii cu premii
Zepter incearca sa-si vanda oalele mintind clientii cu premii
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUnde duce disperarea
Unde duce disperarea
Pentru a-şi putea prezenta oalele şi restul produselor pe care le comercializează, compania Zepter a "inventat" un concurs cu premii, doar-doar reînvie isteria de odinioară pentru aceste produse. "Pe data de 8 martie am fost cu colegii la un restaurant. Sub pretextul că va fi o tombolă, o reprezentantă a companiei Zepter ne-a dat nişte cupoane de loterie, pe care le-am completat cu numele nostru şi datele de contact. Am fost sunată pe 4 decembrie şi anunţată că am câştigat. Doamna de la telefon a insistat să ajung a doua zi la sediul societăţii, la ora 11.00", a declarat, pentru cotidianul "Replica", Mihaela. Tânăra mai povesteşte că şi alte colege de-ale ei au primit aceeaşi veste: că au câştigat un premiu şi s-au dus să-l ridice. "Colegele mele s-au dus după premiu, dar au ajuns la o prezentare de produse", a mai spus Mihaela. De altfel, în regulamentul oficial de concurs "Loteria Zepter 1000+1 premii", organizatorii recunosc că "scopul acestei loterii este acela de a colecta date de contact ale cât mai multor persoane în vederea promovării produselor şi a misiunii Zepter pentru o viaţă îndelungată şi fericită". Cu alte cuvinte, nici un premiu imediat, ci doar un pretext pentru racolarea de eventuali clienţi!
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News