REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
13.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Angajatul unui parc de dezmembrări care vinde piese stricate fără bon fiscal, DECLARAŢIE HALUCINANTĂ!

Angajatul unui parc de dezmembrări care vinde piese stricate fără bon fiscal, DECLARAŢIE HALUCINANTĂ!

Replica API 20 octombrie 2016 | 09:57 1059

Constanţa tuturor posibilităţilor

Constanţa tuturor posibilităţilor

Un constănţean a cumpărat o piesă auto de la un parc de dezmembrări şi, după cum susţine el, pe lângă faptul că nu a primit bon fiscal s-a ales şi cu un produs stricat pentru care a plătit manopera. Contactaţi telefonic, reprezentanţii parcului au confirmat cele întâmplate, declarând: „Nu am dat bon pentru că nu era şeful aici şi biroul era încuiat. Cât despre piesă... nu putem şti dacă e ok sau nu”.

„Am avut probleme cu broasca de la portiera faţă a maşinii, în ideea că nu se mai aprindea lumina în autoturism când deschideam uşa. Cum o broască nouă mi s-a părut scumpă, am decis să cumpăr una de la dezmembrări, în ideea că totuşi nu se vând piese stricate, chiar dacă sunt second hand. Am mers la DAS Dezmembrări Auto, din zona Carrefour, înspre Palazu şi am plătit 130 de lei, dar a spus că nu poate să-mi dea bon fiscal pentru că nu ştie să umble la casa de marcat, după care că nu e patronul acolo şi că biroul e închis. Însă mi-a garantat că piesa este bună, că a fost probată”, a declarat, pentru „Replica”, Constantin. Ulterior, acesta a spus că a mers la un service auto, unde i s-a montat respectiva piesă, a plătit manopera, dar, surprinză!, era stricată.

„Am sunat la parcul de dezmenbrări în ideea că poate au altă broască şi să nu mai plătesc încă o dată manopera. Mi-au spus că nu mai au. Bun, şi eu în condiţiile respective ce fac? Mi-au dat banii înapoi, este adevărat, dar m-a deranjat că vând piese stricate şi că nu-şi asumă chestia asta”, a mai precizat constănţeanul. Contactaţi telefonic, reprezentanţii parcului de dezmembrări au confirmat cele întâmplate. „Da, îmi aduc aminte. Nu era şeful aici. Eu i-am dat o broască de uşă pentru un Passat. Dar a venit şi i-am dat banii înapoi.

El a vrut să-i plătim şi manopera. Dar nu putem şti, la dezmembrări, dacă piesa e ok sau nu. Sunt la mâna a doua. Dacă lua un motor de la noi, spre exemplu, dădea 20 de milioane pe el şi la sevice plătea manopera tot atât, dar era stricat, ce? Trebuia să-i plătim noi şi manopera? Cât cu bonul, nu era şeful aici, era biroul încuiat că are bani acolo. Dar când a venit înapoi cu piesa, eu puteam să-i dau bon, dar a vrut banii. Dar vă spun că era foarte recalcitrant şi a vorbit urât”, a spus un angajat al DAS Dezmembrări Auto. Potrivit celor de la Protecţia Consumatorului, bonul fiscal trebuie eliberat în orice situaţie.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218