REPLICA ONLINE CONSTANTA

20° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
20° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Corina Martin cere demisia directorului adjunct al TAROM

Corina Martin cere demisia directorului adjunct al TAROM

Replica API 26 decembrie 2015 | 00:00 577

În cadrul unei conferințe de presă susținută înainte de Crăciun, Asociația Litoral Delta Dunării a prezentat bilanțul pe anul 2015. Asociația Litoral, întrupează aproape toate primăriile de pe litoral, dar și Primăria Tulcea, excepție făcând Primăria Mangalia, care s-a retras în urmă cu doi ani. Alături de asociație mai sunt și consiliile județene, ANAT, Camera de Comerț Industrie și Navigație Constanța, Aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanța, companii hoteliere și agenți economici privați. „Suntem cel mai puternic parteneriat public-privat din turismul românesc. După modelul nostru am reușit să constituim în România, alte asociații de același gen. În 2015 am fost modelul pentru patru asociații, constituite exact după actele noastre, după statutul Asociației Litoral Delta Dunării. Inclusiv taxa de promovare pe care asociația a reușit să o introducă cu trei ani în urmă, a fost în acest an preluată și de către Primăriile Oradea și București. Din punctul meu de vedere cred că acesta este cel mai mare succes, faptul că modelul asociației noastre a reușit să fie multiplicat în încă 14 asociații în România și că avem deja trei taxe de promovare la nivelul țării”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării. Înainte de prezentarea activității, aceasta a mai afirmat că ceea ce a reușit asociația să facă în acest an este un model de organizare și de activitate. În anul 2015 strategia de promovare a asociației s-a axat pe piețele de promovare, cea mai mare dintre ele fiind România. Însă nici piețele externe nu au fost uitate, așa că asociația a promovat litoralul românesc și în țări precum Israel, Polonia, Moldova, Germania, Turcia, Grecia, Cipru, Anglia. Aceste promovări s-au axat în mare parte pe țările unde există o conexiune directă, un zbor între Constanța și un alt oraș din țările menționate anterior. „Dacă nu am lucra foarte bine cu conducerea aeroportului Mihail Kogălniceanu Constanța, să atragem permanent companii aeriene noi, zboruri noi, care să ne conecteze pe noi litoralul românesc cu destinații externe, nu am ști spre ce să cheltuim bani. Pentru anul 2016 lucrăm la piețele din Rusia și Țările Arabe” a mai adăugat Corina Martin. Promovarea pe aceste piețe este foarte importantă pentru Constanța și Mamaia, iar participarea la târguri de promovare este esențială. Deoarece Autoritatea Națională de Turism nu se implică în promovare, Asociația Litoral Delta Dunării este nevoită să o facă ea, precizează președintele asociației: „Din păcate ANT nu a reușit nici în acest an și nici anul trecut să facă nici o campanie de promovare externă, deși erau anunțate. Atunci Asociația Litoral a trebuit să iasă ea și să investească. Așa se face că am alocat 23.000 euro pentru promovarea din Israel. Proiectul a fost de mare succes, asta o demostrează și numărul turiștilor israelieni din această vară, 4.500.” După stabilirea piețelor țintă, agenția a avut în vedere târgurile națioale și internaționale pentru care a alocat un buget de 47.000 euro, dar și câteva proiecte speciale de promovare, cum ar fi parteneriatele cu Federația Română de Bob și Federația Română de Tenis. Corina Martin a ținut să mulțumească conducerii Aeroportului Mihail Kogălniceanu pentru Colaborare. „În nici un an nu am colaborat așa de bine, cum am lucrat în acest an. Nu am avut asemenea rezultate așa cum am avut în acest an. Se vede că avem o colaborare foarte bună, mergem îmreună aproape peste tot, abordăm îmreună companiile aeriene. Ei vin cu oferta aeroportului, iar noi venim cu tot ceea ce înseamnă planul de promovare.” a mai adăugat președintele asociației. Din câte se pare Compania Aeriană Tarom, nu dorește colaborarea cu Asociația Litoral Delta Dunării și nici cu Aeroportul Mihail Kogălniceanu. „Ne-am săturat ca Taromul să refuze în fiecare an Asociația Litoral și Aeroportul Constanța, și să ne spună nu ne interesează zboruri interne către Constanța. În data de 12 noiembrie am avut o conferință maraton cu cei de la Tarom, iar rezultatul nu a fost unul îmbucurător. Conducerea Tarom a supus foarte clar că nu îi interesează turismul românesc și nici litoralul românesc, în acest caz noi ne continuăm discuțiile cu alte companii aeriene.” a mai afirmat Corina Martin, care pe această cale a cerut demisia directorului general adjunct, Silvia Columb. „Această doamnă ne răspunde în fiecare an că nu o interesează turismul românesc, considerând că hotelierii de pe litoral nu sunt pregătiți să primească turiști. Dacă ai o asemenea viziune ca și director la Tarom este limpede de ce nu avem zboruri interne între orașele principale din România, către litoral. Din punctul nostru de vedere, al oamenilor de turism, există o concepție greșită în viziunea acestei doamne, iar discuția cu dânsa ne- dezamăgit. Dacă acest dialog a eșuat, iar adresele noastre nu sunt luate în seamă, nu ne rămâne decât să cerem demisia acestei doamne Columb”.

Mihaela UNGUREANU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367