REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.2° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
16.2° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Aurel Vlaicu e mai ceva ca ruleta rusească!

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Aurel Vlaicu e mai ceva ca ruleta rusească!

Replica API 10 aprilie 2015 | 23:52 210

Bariere fără sistem de automatizare pe senzor

Bariere fără sistem de automatizare pe senzor

Constănţenii atrag atenţia că trecerea la nivel cu calea ferată, de pe Aurel Vlaicu, reprezintă un real pericol pentru participanţii la trafic. Aceştia au menţionat faptul că, în cursul serii de miercuri, 8 aprilie, culoarea care semnalează trecerea trenului a tot jucat feste celor aflaţi la barieră. Cât despre un punct oficial din partea Grupului Feroviar Român, care se ocupă de zona respectivă, poate… data viitoare!

„A fost roşu cam 1 minut (de când ajunsesem noi) iar din momentul în care trenul a ajuns în dreptul maşinilor s-a schimbat după cum se vede în poză (alb). După trecerea trenului şi a vagoanelor, culoarea a rămas aceeaşi”, a scris un constănţean pe pagina Infotrafic Constanţa. În plus, mai spun constănţenii, în zonă există bariere dar care sunt coordonate manual de către un agent de cale ferată. Problema este că acesta lipseşte cu desăvârşire. „În zonă există bariere dar fără sistem de automatizare pe senzor, adică sunt manuale şi depind strict de agentul de cale ferată. Însă, agentul de cale ferată a fost diponibilizat şi lipseşte cu desăvârşire. El ar trebui să existe la fiecare trecere la nivel cu calea ferată”, a mai scris şi un alt constănţean. Potrivit acestora, întrucât culoarea şi barierele nu funcţionează aşa cum ar trebui, zona este foarte periculoasă, mai ales pentru cei care nu cunosc situaţia. „Am paţit-o acum vreo doi ani în amiaza mare. Era să mă izbesc de tren. A trecut trenul şi bariera nu indica nimic. De obicei trec cu viteză peste şinele alea”, a relatat un şofer. Pentru a fi remediată problema, oamenii s-au gândit să depună o sesizare. Potrivit informaţiilor noastre, trecerea la nivel cu calea ferată din zona respectivă aparţine de Grupul Feroviar Român. Pentru a obţine un punct de vedere cu privire la această situaţie, reporterii „Replica” au contactat reprezentanţii GFR din Constanţa, însă aceştia au menţionat că nu pot oferi informaţii întrucât există un purtător de cuvânt la Bucureşti, dar nu pot da un număr de contact. “Încercaţi pe site-ul GFR”, a fost răspunsul de la malul mării. La Bucureşti, centralista, destul de amabilă, de altfel, a încercat în mai multe rânduri să contacteze persoana care se ocupă de PR, dar nu a reuşit. „Vă rugăm să reveniţi. Cel mai probabil că a fost într-o şedinţă şi are telefonul dat pe silenţios”, ne-a transmis aceasta.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367