A reclamat la OPC căpăţâna de ied servită pe post de miel
A reclamat la OPC căpăţâna de ied servită pe post de miel
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO căpăţână de ied le-a dat bătăi de cap reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa. Un cetăţean s-a prezentat la sediul CJPC (cunoscut şi după fosta denumire de OPC) pentru a le spune comisarilor că a fost păcălit la magazinul alimentar din cartier, care i-au dat în loc de miel, un ied. "Bărbatul susţinea că mielul lui are coarne şi că sigur este ied, şi nu ceea ce a cerut el. Ca să ne dovedească acest lucru, a venit cu capul animalului şi ni l-a pus pe masă", a declarat amuzat şeful CJPC, Dionisie Culeţu. Desigur că pe perioada sărbătorilor pascale comisarii au înregistrat mult mai multe reclamaţii din partea consumatorilor. Unele s-au referit la calitatea cozonacului. "Un individ a venit la noi pentru că luase de la o patiserie un cozonac cu nucă, iar nuca lipsea cu desăvârşire", a mai spus Culeţu. O altă reclamaţie a venit din partea unui bărbat căruia nu i-a plăcut halvaua pe care o cumpărase de la chioşc. "Am trimis produsul la laborator şi am constatat că într-adevăr nu corespundea în ceea ce priveşte cantitatea de grăsime din compoziţie", a mai spus Culeţu.
Mirabela PANFIL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News