ACCIDENT RUTIER MORTAL, cu mai multe vehicule implicate! Șoferul VINOVAT, o FEMEIE!
ACCIDENT RUTIER MORTAL, cu mai multe vehicule implicate! Șoferul VINOVAT, o FEMEIE!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO femeie din Constanța, în vârstă de 33 de ani, a fost condamnată la 2 ani cu suspendare pentru săvârșirea infracțiunii de ucidere din culpă. Este vorba despre un accident rutier în care au fost implicate două autoturisme și o motocicletă, o persoană decedând. Decizia nu este definitivă, iar apelul se va judeca pe 30.01.2020.
Dispeceratul Serviciului Rutier Constanța a fost informat prin sistemul 112 că pe DN22C din localitatea Poarta Albă s-a produs un accident rutier în care au fost implicate mai multe autovehicule din care a rezultat vătămarea corporală a mai multor persoane. Echipa de cercetare din cadrul Serviciului Rutier Constanța s-a deplasat la fața locului, a efectuat cercetarea locului accidentului, a fixat urmele dar și autoturismele prin fotografiere și măsurători, a identificat persoanele implicate în accidentul rutier. Din cercetări a reieșit că numita A. S. a condus autoturismul marca Mercedes, în Poarta Albă și când a ajuns la intersecția cu DN22C, nu a acordat prioritate de trecere la intrarea pe un drum național de pe unul local și a tamponat o motocicletă neînmatriculată ce avea aplicate numere de înmatriculare în fals, iar conducătorul nu deținea permis de conducere pentru nici o categorie de autovehicule. În urma producerii impactului, motocicleta a fost proiectată pe sensul opus de circulație unde s-a tamponat cu un autoturism marca BMW. A rezultat vătămarea corporală a șoferului din BMW și decesul la fața locului a motociclistului.
Conform raportului medico-legal de necropsie moartea motociclistului a fost violentă, iar leziunile constatate au fost în legătură directă de cauzalitate cu cauza medicală a decesului. Sângele recoltat de la cadavru nu conținea alcool. Potrivit raportului de expertiză, cauza producerii accidentului rutier a fost generată de pătrunderea autoturismului marca Mercedes în intersecție pe un drum cu prioritate. Evitarea producerii accidentului rutier putea fi efectuată numai de către conducătoarea autoturismului Mercedes, care trebuia să nu pătrundă în intersecție decât după ce acorda prioritate motocicletei care se deplasa pe drumul cu prioritate. Conducătorul motocicletei nu a mai putut evita impactul, acesta având loc în interiorul spațiului de siguranță. Conducătorul autoturismului marca BMW nu a mai putut evita impactul, acesta având loc în timp ce autoturismul era oprit. Vitezele de deplasare ale autovehiculelor implicate în accident nu au constituit o cauză care să fi determinat decisiv condițiile de producere și evitare a accidentului. ”La dosarul cauzei a fost depusă de inculpat și o expertiză extrajudiciară întocmită de către un expert tehnic. Acesta a concluzionat următoarele: viteza motocicletei era de circa 75-85 km/h. Impactul a avut loc în banda de mers a motocicletei. Conducătoarea autoturismului Mercedes a intrat în banda de mers a motocicletei circa 2,0 – 2,5 m, deoarece nu avea vizibilitate suficientă asupra drumului în stânga sa. Conducătoarea autoturismului putea evita accidentul. Conducătorul motocicletei putea evita accidentul prin ocolirea autoturismului deoarece avea loc suficient (circa 1,0 – 1,5 m) și, cel mai probabil, dacă s-ar fi deplasat cu o viteză mai mică de 50 km/h. Conducătorul motocicletei nu avea voie să circule pe drumul public deoarece nu avea permis de conducere și motocicleta nu era înmatriculată”, potrivit raportului de expertiză, redat la instanţă.
Liliana IONIȚĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News