Administratorii de plaje nu sunt de acord cu rezervările online pentru șezlonguri
Administratorii de plaje nu sunt de acord cu rezervările online pentru șezlonguri
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDupă instalarea plexiglasurilor pe plajă a mai apărut o idee din Vestul Europei, care ar putea fi dezbătută și în România. Este vorba despre rezervările online pentru șezlongurile de pe plajă. Cu alte cuvinte, plaja va putea deveni un fel de cinematograf în aer liber pentru turiștii sosiți în vacanță pe litoral.
În Spania se introduc rezervările online pe plajă
Coronavirusul a schimbat întreagă lume din temelii. Au apărut reguli noi, stiluri de viață diferite și în vocabularul fiecăruia s-a instilat cuvântul „adaptare”. Cam așa vor sta lucrurile de acum încolo. Oamenii se vor adapta în fiecare zi unor noi măsuri de precauție. Deaorece luna trecută vorbeam de montarea plexiglasurilor pe plajele de pe litoral, pornind de la o idee provenită din Italia, iată că o nouă măsură ce ia naștere tot în Vestul Europei, mai exact în Spania, pune pe gânduri și administratorii de plaje din România. Este vorba despre rezervările online pentru șezlonguri. Este o măsură luată de primarul unui oraș din Valencia, care spune că astfel se evită aglomerația. Primarul din Canet den Berenguer spune că vrea să implementeze un sistem similar cu cel de la cinematografe, iar oamenii să își poată alege online locurile cele mai bune. Bătălia se va da bineînțeles pentru locurile de lângă apă.
Paul Marin: Spaniolii se scarpină cu mâna stângă la urechea dreaptă
Administratorul de plajă din stațiunea Mamaia, Paul Marin, chiar se întreabă cum s-au gândit spaniolii la această idee și cum se va putea implementa în România. „Cum vom face cu rezervările online? Stăm cu laptopul pe plajă. Spaniolii se scarpină cu mâna stângă la urechea dreaptă. Dacă vezi că e aglomerat te duci în alt loc. Mai faci cinci pași. Sunt șezlonguri peste tot. Eu am un hotel, am all inclusive, păi oricum are șezlongul rezervat. De ce să mai rezerve dacă o are deja făcută la hotel? Eu zic că va cădea imediat această idee. Nu o să stea nimeni să administreze site-ul pentru rezervări. Dacă de exemplu nu dai niște sezlonguri toată ziua doar pentru că a rezervat cineva și el nu mai vine. Ce faci? Noi suntem în România, suntem mai haotici”, a mai punctat Paul Marin.
O să sune lumea ca la cinema pentru rezervări și în România?
Paul Marin, administratorul sectorului de plajă de la Cleopatra, din stațiunea Mamaia chiar se întreabă amuzat cum se va întâmpla așa ceva pe plajele din România. „Da, este o idee bună. Îmi consum minutele la telefon pentru o rezervare la șezlong, când șezlongurile sunt goale. Cum faci? Sună oamenii și întreabă ca la cinematograf și întreabă dacă mai sunt șezlonguri disponibile în rândul 10? Chiar îmi amintesc când eram mic și mă duceam la cinematograf la Dacia. Eram puștan și fugeam de acasă. Mă așezam chiar în primul rând unde nu stătea nimeni și voiam să văd mai bine. Acum e invers. Primul rând va fi cel mai ocupat”, spune el.
Paul Marin: Sunt șezlonguri să îți pui și în cap
Administratorul de plajă din stațiunea Mamaia spune că oricum îl sunau turiștii și înainte să întrebe dacă sunt locuri pe plajă. „Pe noi oricum ne sunau turiștii și înainte. Ne dădeau telefoane bucuroși că vin în concendiu, mai ales ardelenii care ziceau că vin cu palincă, foarte amabili. Nu m-au întrebat niciodată dacă sunt locuri pe plajă. Sunt locuri să îți pui și în cap. Eu le voi spune oricum la telefon să vină pentru că nu este aglomerat. Voi face distanțarea dintre șezlonguri”, a mai declarat el.
Citește și: De ce nu vor administratorii de plaje să bage banii în separatoarele din plexiglas dintre şezlonguri
Petruț IACOB
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News