Angajat al primăriei Cumpăna, abonat la mașina Poliției Locale?! Reacția primăriei!
Angajat al primăriei Cumpăna, abonat la mașina Poliției Locale?! Reacția primăriei!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPoliția Locală din Cumpăna, servicii de taximetrie pentru o angajată a administrației locale, pensionară, de altfel! Mai mulți cetățeni din localitate s-au revoltat după ce au sesizat că angajata primăriei, care are 70 de ani, beneficiează de serviciile Poliției Locale în interes personal, în sensul că este luat în fiecare dimineață de la domiciliul său, de pe strada Viilor, de către mașina din dotare și transportată până la sediul primăriei, acolo unde îți desfășoară activitatea. Mai mult, spun cetățenii, femeia beneficiază de servicii și seara, la finalul programului. ”Sunt curioasă ce funcție deține doamna în primărie de vine mașina de poliție în fiecare zi și o ia de acasă și o duce la serviciu ? Oare nu trebuia să se facă altceva cu aceste mașini?”, se întreabă o femeie din Cumpăna.
Reprezentanții primăriei susțin că nu este un caz generalizat, iar mașinile din dotare sunt folosite, într-adevăr, însă în unele situații, din cauza necesității rezolvării urgente a unor probleme de interes local, de cele mai multe ori neprevăzute. ”Biroul de Poliție Locală Cumpăna funcționează ca autoritate a administrației publice, în interesul comunității locale, exclusiv pe baza și în executarea legii. În acest sens, competențele instituției se subsumează efortului conjugat al autorităților publice locale referitor la apărarea drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanei, a proprietății (private și publice), a prevenirii și descoperirii infracţiunilor. Astfel, pentru ca entitatea să gestioneze cat mai corect atribuțiunile legate de interesul colectivității ce o reprezintă și să îndeplinească sarcinile multiple ce-i revin, se impune ca toate resursele de care dispune să fie canalizate îndeplinirii scopului pentru care au fost destinate. Referitor la cazul punctual prezentat cu privire la folosirea autovehiculelor Biroului Politiei Locale Cumpăna pentru deplasarea unor angajați ai Primariei comunei Cumpăna, facem precizarea că, în unele situații, din cauza necesității rezolvării urgente a unor probleme de interes local, de cele mai multe ori neprevăzute, s-a impus luarea măsurii aducerii de urgență de la domiciliu a personalului din cadrul instituției, folosindu-se în acest scop mijloacele de transport aflate în dotare. Facem precizarea că situația prezentată nu are un caracter general, deplasările fiind punctuale si numai când situația nu a putut fi rezolvată în alt mod, fară a fi perturbate în nici un fel activitățile specifice desfășurate de lucrătorii din cadrul compartimentului sus menționat”, au transmis, la solicitarea reporterului Replica, reprezentanții Primăriei Cumpăna.
”Vă asigurăm că vom face eforturi susținute pentru creşterea gradului de siguranță și protecție a cetățenilor în vederea instaurării unui climat de ordine şi liniște publică pe teritoriul comunei, obiective de interes public major in vederea apărării valorilor morale protejate de lege si menținerii unui mediu de viața sănătos”, a mai transmis Primăria Cumpăna.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News