ANT alocă 8 milioane de euro pentru promovarea turistică a României
ANT alocă 8 milioane de euro pentru promovarea turistică a României
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAutoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va aloca în acest an aproape 8 milioane euro din fonduri europene pentru publicitatea outdoor şi pentru participarea la târgurile de turism din afara ţării, sumele bugetate de Guvern în acelaşi scop însumând 110.000 euro. “Sumele alocate din bugetul de stat pentru promovarea turismului în 2015 se ridică la 508.000 lei. De asemenea, mai sunt alocaţi din fonduri europene aproximativ 4 milioane de euro pentru achiziţionarea şi planificarea serviciilor de publicitate outdoor pentru implementarea planurilor operaţionale anuale de marketing pentru brandul turistic naţional”, potrivit datelor transmise de ANT, notează mediafax.ro. De asemenea, Autoritatea Naţională de Turism şi-a planificat să participe în acest an la 45 de manifestări expoziţionale, iar jumătate dintre acestea au avut deja loc.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News