Atitudinea: Răspunsul managerului de la Spitalul Isis către o pacientă: "Cine nu-i mulţumit, să meargă la alt medic"
Atitudinea: Răspunsul managerului de la Spitalul Isis către o pacientă: "Cine nu-i mulţumit, să meargă la alt medic"
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAtunci când plăteşti nişte servicii, în mod normal ar trebui să şi beneficiezi de ele în aceeaşi măsură cu preţul pe care-l plăteşti. Numai că, aşa cum se întâmplă mai mereu în România, puţini sunt cei care merg pe premiza "clientul nostru, stăpânul nostru". Iar dacă vorbim de sistemul sanitar, nimic nu ne mai miră. Ne batem cu pumnii în piept că serviciile de stat sunt de proastă calitate, sunt scumpe. Ei bine, la sistemul privat situaţia este asemănătoare. Cel puţin aşa susţine o constănţeancă, nemulţumită de unul dintre medicii care activează la clinica privată Isis, din Constanţa. Femeia spune că trebuie să aştepte şi câteva ore pentru o consultaţie, deşi are programare, iar medicul pe care, teoretic, îl plăteşte, o "pasează" la asistentul său pentru că, de cele mai multe ori, nu se află în clinică. Vorbim de doctorul ginecolog Mohamed Zaher, unul dintre cei mai renumiţi medici pe plan local....
Citeşte mai mult: www.atitudineaonline.ro
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News