REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
10.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

BĂTAIE DE JOC marca TELEKOM: dau vina pe şobolani! Abonaţii din Tomis Nord nu au internet şi cablu TV de o săptămână

BĂTAIE DE JOC marca TELEKOM: dau vina pe şobolani! Abonaţii din Tomis Nord nu au internet şi cablu TV de o săptămână

Replica API 19 aprilie 2018 | 22:01 388

Abonaţii Telekom care locuiesc în două blocuri din cartierul Tomis Nord din municipiul Constanţa acuză firma de telefonie şi internet de bătaie de joc! De o săptămânii, constănţenii abonaţi la respectiva firmă nu au nici internet, nici cablu TV. După zeci de telefoane, după zeci de sesizări, au primit o explicaţie aberantă şi promisiuni mincinoase, spun oamenii.

„Joi dimineaţă, 12 aprilie a.c., am făcut reclamaţia. A trecut o săptămână de atunci şi tot nu avem serviciile pentru care plătim! Explicaţia lor a fost că şobolanii au ros cablurile şi că au depus deja o solicitare la Poliţia Rutieră Constanţa, pentru a li se permite să desfăşoare lucrări pe Bulevardul Tomis, să intre pe o gură de canal, pentru a înlocui cablul. A trecut o săptămână de atunci şi nu s-a rezolvat. Am luat iniţiativa, am apelat personal la Poliţia Rutieră, dar şi la toate secţiile de poliţie din municipiul Constanţa, nu a fost depusă nicio solicitare la niciun sediu! Am verificat inclusiv la Poliţia Transporturi Constanţa, am zis că poate a ajuns la ei adresa, din greşeală. Într-adevăr, de la Poliţia Rutieră mi s-a comunicat că a venit cineva de la Telekom care a întrebat ce acte sunt necesare pentru obţinerea autorizaţiei pentru desfăşurarea lucrărilor, dar atât. Doar au întrebat, nu au depus nicio adresă. Am sunat la Telekom să ni se dea numărul de înregistrare al adresei respective. Nu s-a putut, iar ulterior nu a mai răspuns nimeni la telefon”, ne-a sesizat constănţeanca Anca Dragomir, unul dintre abonaţii aflaţi în această situaţie.

Între timp, şi comunicarea dintre reprezentanţii Telekom şi abonaţi se dovedeşte deficitară. Abonaţii reclamă că sunt plasaţi de la un operator call-center la altul, iar aceştia când aud despre ce reclamaţie este vorba, le închid telefonul. „În ultimele zile, de cum spunem despre ce este vorba, suntem plasaţi către alt operator, iar convorbirea se întrerupe. Conform contractului încheiat cu Telekom, firma îşi ia angajamentul să remedieze defecţiunea în 72 de ore. Intervalul respectiv a trecut demult!”, a adăugat constănţeanca.

Abonaţii au sesizat şi Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, care a demarat o investigaţie în vederea luării măsurilor care se impun.

Horia Constantinescu, comisar şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, a precizat pentru "Replica de Constanţa" că angajaţii Telekom au ţinut în permanenţă legătura cu reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor. "Am depistat care a fost problema iniţială, un administrator de bloc nu le-a permis să intre în subsol, să lucreze, au depistat că erau cabluri roase de şobolani. În această dimineaţă (n.r. 18 aprilie a.c.) au obţinut avizul de la Poliţia Rutieră pentru desfăşurarea de lucrări pe un tronson circulat, pentru a înlocui o porţiune mai mare de cabluri. Cel mai probabil în cursul zilei de astăzi se va remedia defecţiunea. Noi vom analiza situaţia, să stabilim dacă a fost o lipsă de reacţie sau au întâmpinat piedici, pentru a stabili dacă vom aplica sancţiuni", a afirmat Horia Constantinescu.

La rândul nostru, am încercat să obţinem un punct de vedere de la reprezentanţii firmei Telekom cu privire la cele semnalate de abonaţii constănţeni. Reporterul „Replica de Constanţa” a discutat cu nu mai puţin de şapte operatori call-center, făcându-se legătura de la unul la celălalt, niciunul neştiind unde anume să direcţioneze apelul. Niciunul nu a putut oferi un număr de telefon de la departamentul de PR al firmei, de la o secretară măcar! Mai mult, formularul de contact publicat pe pagina web a firmei, pentru contactarea online, nu cuprinde informaţii corecte şi complete, neoferind posibilitatea adresării solicitării direct departamentului de PR al companiei, ceea ce poate face ca, foarte uşor, solicitările „incomode” să se piardă pe traseu...

Constănţenii care au reclamat situaţia au început deja demersurile pentru a se transfera la o altă firmă de internet şi telefonie. Dar, chiar şi aşa, sunt decişi să acţioneze în instanţă Telekom pentru modul cum îşi tratează abonaţii!

Florentina BOZÎNTAN

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Pentru ca rumanii sunt hoti de hoti. In cateva luni era bagat in faliment, asa cum era Petrom-ul in momentul privatizarii.
1
1
De cind au preluat nemtii de laTelekom,sint mereu probleme la internet.Pentru ce a trebuit sa se predea telefonia ,posta, la straini , nu inteleg.Erau atribute ale suveranitatii statului roman.
0
1
ce le mai trebuie cablu doar au circul din hc la o aruncatura de bat
1
0
Asta cu sobolanii din Tomis Nord e plauzibil. Mie personal mi-au ros cablurile de la ambele masini! Tot in Tomis Nord stau. Este focar!
1
0
nu am telefon fix de 2 luni ,,,,
0
0
Ati omorat cainii,acum o sa va manance sobolanii
1
1
Astia de la Telekom sunt niste panarame, nesimtiti si indolenti. Cele mai de cacao servicii, se vor duce repede in cap, precum Zapp sau alte pocnitori. Lumea va intelege si va face diferenta, in urmatoarea perioada se duc in cap
3
0
Personal am pierdut timp la telefon si nici macar nu stiau ce se intampla, decat ca s.a deschis tichet. Dar ...dupa o saptamana...avem net si televiziune!!!
2
0
la fel am patit si eu cu un abonament tv online , suni la call center si nu raspunde nimeni, niste hoti nemernici. Telekom e de cacat...
3
0
Aici sunt de acord. Telekom ne ignora total
6
0
Sta unu de la replica in bloc si nare net
2
3
Eu am avut doua contracte cu Cosmote actualul Telekom .Sunt niste escroci care nu si-au respectat niciodata contractele .Lupul isi schimba blana dar naravul ba .Eu nu inteleg cum de mai functioneaza escroci astia!!!
6
1
Si lumea rade de mine ca mi-am luat net de la Digi.. voi continuati sa platiti sume aberante pentru NETLIBERARE
7
1
Telekom, Intersat, ups..sunt niste escroci, nu au niciun fel de infrastructura pt serviciile oferite pt ca statul roman nu cere nu verifica nimic cand da autorizatii de functionare..
12
1

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614