REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.5° Constanța Joi, 2 Mai 2024
Anul XX Nr. 6717
12.5° Constanța Joi, 2 Mai 2024 Anul XX Nr. 6717
 

Ce a păţit o femeie din Constanţa cu UniCredit Ţiriac

Ce a păţit o femeie din Constanţa cu UniCredit Ţiriac

Replica API 8 februarie 2014 | 00:00 930

Şmecheria, la "loc de cinste" şi în Franţa

Şmecheria, la "loc de cinste" şi în Franţa

Situaţie incredibilă pentru o româncă, originară din Constanţa, stabilită în Franţa. Din povestea unui faliment bancar, transferul la o altă bancă şi o practică frauduloasă a altei societăţi, reiese o victimă sigură, care are de scos din buzunar sume de bani de care nu s-a folosit niciodată. Este cazul lui L.P., domiciliată în localitatea constănţeană Horia, cu reşedinţa în Paris. În calitate de fost client al Royal Bank of Scotland (RBS), L.P. a fost victima unei tranzacţii frauduloase în valoare de 440 de euro, la SNCF Internet Isles les mel France. Evident, pentru a preîntâmpina amplificarea prejudiciului, clientul a procedat imediat la blocarea cardului, pe 23 august 2013. A doua zi, a urmat şi o reclamaţie la SNCF France "şi, totodată, am sesizat şi Comisariatul de Poliţie din Paris 18, departament de care aparţin, reclamaţia înregistrată cu nr. c11a2c8421)", spune femeia. Două zile mai târziu, pe 28 august, L.P. a formulat o altă reclamaţie, printr-o scrisoare recomandată, către RBS, la care au fost anexate documentele enumerate mai sus, plus menţiunea refuzului de plată. Ce a urmat la scurt timp după aceste demersuri, întrece orice imaginaţie. "La două săptămâni după acest incident, am fost transferată la UniCredit Ţiriac Bank, deoarece RBS s-a desfiinţat. Pe extrasul de plată emis în data de 06.10.2013, am avut surpriza să constat că frauda este făcută la SNCF Internet Isles les mel France şi nu la SNCF France. Această societate SNCF Internet Isles les mel France este o societate fantomă, care se foloseşte de numele SNCF France. Sunt multe plângeri şi fraude la adresa acestei societăţi fantomă. Cazul meu este cunoscut de Poliţia franceză, se fac cercetări. Se pot vedea şi pe internet informaţii despre SNCF Internet Isles les mel France. Coşmarul meu a început în momentul în care am devenit client al Ţiriac Bank. Fără a avea un răspuns, la reclamaţia depusă, în data de 26.08.2013, fără a avea un raport de activitate, au început să mă hărţuiască cu telefoanele în Franţa, dar şi pe părinţii mei, în România, iar la începutul lunii decembrie a anului trecut mi-au trimis o somaţie!", a menţionat L.P. La jumătate de an de aşteptări, la finele anului trecut, L.P. a primit un răspuns la reclamaţia depusă, însă "răspunsul nu este favorabil, trebuie să plătesc, pentru că site-ul este securizat".

Marius Florian VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272