REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.2° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
21.2° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Ce le reproşează pacienţii medicilor de familie: zâmbesc prea puţin, dau prea multe antibiotice şi întârzie la program!

Ce le reproşează pacienţii medicilor de familie: zâmbesc prea puţin, dau prea multe antibiotice şi întârzie la program!

Replica API 16 martie 2018 | 00:00 226

Aproape toți pacienții consideră de maximă importanță felul în care medicii, și în special medicii de familie, comunică cu ei. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Colegiul Pacienților și Asociația din grijă pentru client, în cadrul programului „Empatie sau indiferență?”. Conform studiului respectiv, deși oar 29% dintre medicii de familie contactează pacienții pentru a-i chema la cabinet sau pentru a le recomanda analize uzuale, în scop de prevenție, mai mult de jumătate dintre pacienți aleg să rămână fideli și să nu schimbe medicul de familie.

Spicuim, din raportul respectiv, câteva dintre motivele de nemulțumire ale pacienților și dintre aspectele care ar trebui schimbate: timpul de așteptare în ziua programării – unii dintre pacienți au reclamat că așteaptă să intre în cabinet și până la două ore, deși au programare; prescrierea de antibiotice cu prea multă ușurință; este nevoie de aparatură medicală mai modernă; optimism în transferul de stare; mai multe întrebări din partea medicilor privind starea de sănătate; mai multe informații despre prevenție; mai puțină birocrație; o mai bună empatie cu pacienții; medicii să zâmbească mai mult; să nu mai întârzie la programul de la cabinet; să nu mai refuze eliberarea de trimiteri către medicii de specialitate, pe considerentul că opinia lor medicală este suficientă, iar pacienții ajung să scoată bani din buzunar la privat.

F.B.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
O tensiune si atit -alearga dupa nr de pacienti iar apoi ii trateaza superficial
0
0
Am fost asigurata ani se zile si ceream trimiteri catre diversi medici si nu mi dadea niciodata. In mod normal ar fi trb sa fiu sanatos. Dar nu! Am atatea mici chicite ca....nu le mai dau de cap! Si mi le rezolv la privat! Ca degeaba am platit la stat atatia ani!!! N ar merita acum sa ma duc sa i sparg dintii??? Din cauza unei proaste trag tot eu. Tot eu sufar cand ar trb sa fiu sanatos!!!
0
0
medical de familie da reteta,vorbeste politicos in scrimb asistenta tutieste pe toata lumea cu toate ca pot sa-i fiu bunica . o nesimtita
4
0
Pai mai saraciilor, ce vreti voi pt o asigurare de kkt pe care o aveti? Sa vin sa va consult la domiciliu? Daca nu va convine - ushi la alt medic!
6
3
la dispensaru din 4-5 la doctor maxim nici nu te consulta,cel putin o tensiune pentru cei care sufera de asa ceva.Se sta sa vina doctorul maxim ,pana mai sta de vorba ,pentru reteta minim doua ore.
4
0
sunt f agresivi
2
1
LA D-NU BADESCU LA NAVODARI STAI CEL PUTIN 2 ORE
2
1

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367