Centru Naţional de Consiliere şi Consultanţă în domeniul financiar-bancar
Centru Naţional de Consiliere şi Consultanţă în domeniul financiar-bancar
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestBucureşti:
Bucureşti:
Joi, 19 septembrie 2013, în cadrul evenimentului desfăşurat la Banca Naţională a României, a fost lansat Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a consumatorilor în domeniul financiar-bancar, cu sediul în strada Negru Vodaă nr. 3, Sector 3, Bucureşti (Institutul Bancar Român). Proiectul este iniţtiat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România - InfoCons, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, în parteneriat cu Banca Naţională a României. În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic - 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul financiar-bancar. Numărul este cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News