Cererile de debranșare sau deconectare RADET se depun online. Iată procedura
Cererile de debranșare sau deconectare RADET se depun online. Iată procedura
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRADET Constanța anunță că perioada în care se depun cereri de deconectare/debranșare, în condițiile Legii 325/2006 și a Ord. 91/2007 al ANRSC, este cuprinsă între 11 mai și 11 septembrie 2020. Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID19, toate cererile se vor depune prin email, numai în format PDF.
Formularul de cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul: www.radet-constanta.ro, secțiunea FORMULARE TIPIZATE – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php
"După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării dumneavoastră, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debranșare@radet-constanta.ro. Solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii. Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de către reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală.", transmit reprezentanții RADET.
Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi, se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare. În cazul Avizului nefavorabil, R.A.D.E.T. va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație, potrivit RADET.
S.H.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News