REPLICA ONLINE CONSTANTA

4.4° Constanța Mar., 19 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6673
4.4° Constanța Marți, 19 Martie 2024 Anul XX Nr. 6673
 

CFR nu reușește sa scape de vechile vagoane; se organizează licitații peste licitații

CFR nu reușește sa scape de vechile vagoane; se organizează licitații peste licitații

Cristina BĂRBUCEANU 27 noiembrie 2022 | 00:00 1233

Fiscul are în portul Constanța 88 de vagoane ieșite din uz pe care încearcă să le vândă. În acest scop, a mai organizat o licitație. Desigur, nu este prima. În luna iunie a.c., Fiscul a organizat o altă licitație pentru vânzarea a 177 de vagoane, de pe care spera să ia 15 milioane de lei. De atunci, numărul vagoanelor vândute s-a mai redus, dat fiind faptul că în prezent sunt înscrise 88 de vagoane la licitația care se va organiza în decembrie 2022.

A doua licitație organizată pentru vinderea a 88 de rebuturi

Agenția Națională de Administrare Fiscală organizează pe 6 decembrie a.c. cea de-a doua licitație pentru vânzarea vagoanelor ruginite ale Societății Naționale de Transport Feroviar de Marfă – CFR Marfă SA. Așadar, se dorește vânzarea a 88 de vagoane de marfă, vechi de 20-46 de ani, care „necesită reparații/revizii la echipamentele de rulare, suspensie, tracțiune-reglare-ciocnire și frânare; necirculabil; stare de defectare”, așa cum s-a arătat în comunicat.

Rămâne de văzut în ce măsură se va reuși vânzarea acestora, dat fiind faptul că nu este nici prima, nici a doua licitație organizată de ANAF în acest scop.

Din prima licitație, organizată în vară anului 2022, ANAF spera să obțină 15 milioane de lei de pe urma vagoanelor

În iunie 2022, Agenția Națională de Administrare Fiscală organiza o a doua licitație pentru vânzarea a 177 de vagoane aflate în stare deplorabilă, pe care le ținea sub sechestru în Portul din Constanța. Vagoanele aveau prețuri de pornire a licitației evaluate de la 33.000 de lei până la 140.000 de lei, fără TVA.

Fiscul calcula atunci că dacă s-ar vinde toate cele 177 de vagoane, ar reveni instituției 15 milioane de lei. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat și prea puține vagoane au fost vândute, dat fiind faptul că în luna noiembrie a.c. s-a organizat o altă licitație pentru vânzarea celor 88 de vagoane rămase.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Ca la noi, de ce nu le dac CFR la fier vechi si bani reincestiti in vagoane noi. Sau mai bine sablate reconditionate si puse dinou in circulatie. Dar cum se stie le vor da cui trebuie pe nimic pe motiv ca nimeni nu a fost interesat sa liciteze
1
0
Tipic romanesc cfr da faliment si aia privati infloresc Unicom , Gfr , Via terra , Rail Container , Yusen care circula pe liniile cfr , tare rau asta
1
0
daca erau gospodari aveau propria lor baza de mentenanta si reparatii . dar toti au vrut doar sa vanda si sa se imbogateasca imediat si fara munca . din pacate viata se roteste si cfr a ajuns inapoi de unde s a nascut . fara locomotive si vagoane va dispare .
3
0
Cu licitatiile. Voi inca nu intelegeti ca cu fiecare licitatie pretul scade.ca ass spune legea.se vor vinde pe nimic catre cine trebuie.dar de unde sa stiti voi
3
0

REPLICA

LOTO

6/49
294439101410
5/49
31213917-03-20243 0 1 5 5 7 6
joker
371118333920