Clienţii nemulţumiţi de serviciile Canal S, luaţi la mişto pe banii lor
Clienţii nemulţumiţi de serviciile Canal S, luaţi la mişto pe banii lor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUnii prestatori de servicii din domeniul telecomunicaţiilor fac mişto de clienţi, pe banii acestora. Nu numai că nu se intervine la timp pentru remedierea unor defecţiuni, provocate de viscol şi îngheţ, dar operatorii nici nu îşi bat capul pentru soluţionarea problemelor, iar când este vorba de reducerea abonamentului pentru perioadele de timp în care oamenii nu au beneficiat de servicii, furnizorii nici nu vor să audă.
Mai mulţi abonaţi ai Canal S - Ovidiu nu au mai avut semnal pe reţeaua de internet de aproximativ 3 săptămâni, când a câzut prima ploaie, urmată de viscol şi îngheţ. E de înţeles că, în astfel de situaţii, se mai întâmplă să aibă loc întreruperi de curent sau de de semnal în cazul internetului şi televiziunii prin cablu. Clienţii nu au zis nimic o perioadă, pentru că, totuşi, trăim în România, iar situaţiile de întrerupere a semnalului sunt prevăzute şi în contractul de prestări servicii, însă până la a invoca motive gen "nu avem oameni destui" sau "aşteptaţi că o să vină cineva", după care nu a mai venit nimeni, este cale lungă, în condiţiile în care termenul prevăzut pentru remedierea unui deranjament este de 2 zile. "Am sunat zilnic, uneori chiar şi de 3-4 ori pe zi, la Canal S. Mi s-a spus de fiecare dată că echipa este plecată la Kogălniceanu şi că se lucrează, sau să aştept acasă că o să vină cineva să vadă despre ce este vorba, că ei primesc câteva zeci de sesizări zilnic, ca şi cum e vina noastră. De 3 săptămâni nu merge internetul. A mai venit semnalul, dar pentru perioade scurte de timp. Problema este de la ei. Nu ştiu ce provideri sunt cei de la Canal S, dacă nu au măcar 2 echipe care să se ocupe de deranjamente", susţine un abonat. Mai mult, acesta s-a declarat nemulţumit de faptul că aproape a fost luat la mişto, în momentul în care a venit vorba despre bani. "I-am întrebat dacă ni se va reduce din abonament pentru perioada de timp în care nu a mers internetul, m-au pus să fac o cerere adresată directorului general, iar dacă el o va aproba, atunci ne vor scădea din sumă. Mi se pare penibil. Dacă nu plăteşti abonamentul o perioadă, te poţi trezi cu citaţie, că te-au dat în judecată, dar dacă ei nu-şi respectă obligaţiile contractuale, găsesc ei ceva să invoce. Ne fac tot pe noi vinovaţi", mai susţine abonatul nemulţumit. De remarcat că, de cele mai multe cazuri, când abonaţii nemulţumiţi ameninţă că vor renunţa la serviciile proaste, prestatorii le "bagă pe gât" clauza privind plata unor despăgubiri, din cauza rezilierii contractului înainte de termen şi că se poate ajunge în instanţă.
D.A.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News