Cofetăriile lui Copos, afaceri bănoase pe timp de criză
Cofetăriile lui Copos, afaceri bănoase pe timp de criză
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLanţul de cofetării Ana, controlat de omul de afaceri George Copos, ia în calcul o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2012, până la 4,8 milioane de euro. Ana Pan a încheiat 2011 cu un profit de 163.000 de euro la o cifră 4,4 milioane euro, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice. "Ultimii ani nu au fost uşori. Banii se obţin cu un efort mult mai mare decât înainte de criză. Afacerile au fost afectate, în sensul scăderii vânzărilor ceea ce a dus la o gestionare mult mai atentă a costurilor", comentează Carmen Friptu, directorul general al Ana Pan. Cât de afectate? Concret, de la o cifră de afaceri de 5,8 milioane euro în 2005, în 2007 veniturile Ana Pan au ajuns la 9,3 milioane de euro. În 2011 însă, încasările au scăzut până la 4,4 milioane de euro. "Există o migraţie masivă a clienţilor către produsele cu preţ foarte mic (...) unii consumatori se uită în primul rând la preţ, calitatea îi interesează mai puţin. Clientul îşi propune un buget foarte mic pentru dulciuri", explică şefa Ana Pan. Aproximativ 2.000-2.500 de clienţi cumpără, zilnic, produse Ana Pan (cofetărie-50%; patiserie-35% şi pâine-15); valoarea medie a bonului de cumpărături este de 20-25 lei, conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News